Hier weer een nieuw deel! Dat er in 2012 maar weer een heleboel mooie testen voorbij mogen komen !!! ( doe ik over een tijdje hopelijk ook weer mee ) Xxxx
die testen die jij en ik hebben gebruikt schijnen langzaam donkerder te worden ( meisje op het forum hier had dat ook ) dus hou daar rekening mee
Ik hoop zo in 2012 weer een positieve test te mogen showen van een plakbeeb, en het liefst nog in DIT forum! haha en niet in deel 14! Iedereen een gelukkig en gezond 2012, dat het een vruchtbaar jaar mag worden!
Hoi iedereen, ik heb de afgelopen dagen wel 4 testen gedaan en op elke test kwam een licht tweede streepje..ik ben donderdag naar de dokter geweest en die zei dat ik dus zwanger ben dat die testen 99 % betrouwbaar zijn..ik heb alleen veel last van krampjes in mijn onderbuik veel witte afcheiding en slijmverlies kan iemand mij meer vertellen? groetjes, Fran
Ik denk dat je op een ander forum moet zijn, dit is het forum voor vage en duidelijke testjes! Je kan een niet topic openen in het het kopje zwanger zijn. Succes ermee!
aangestoken door mamavanbo ook nog is over nieuw getest omdat mijn test ook zo licht was nou ik was blij verast .... ik ben echt zwanger
ik heb geen idee heb namelijk eerder mijn eisprong gehad dus zou nu mijn nod kunnen hebben maar ook dinsdag pas.... ik was erg onzeker omdat die test zo licht was maar dat is nu niet meer nodig