heey meiden, Op advies van de HA die zij dat ik vandaag mocht testen die ik toch gister ochend maar even heb gedaan was negatief Wel ben ik nu al 5 dagen overtijd dus ik had wel beter gehoopt maar nee Heb vanochend de HA weer gebeld en had de zelfde erg vriendelijke assistente die mij woensdag ook hielp en vertelde over de negatieve test en me wegblijvende menstruatie. Ze vond het wel vreemd en zij weet je wat we doen hou nog even vol tot donderdag blijft je menstruatie dan nog weg dan maken we een afspraak kom je testen en als we daar nog niet wijzer van worden gaan we bloedprikken. Dus naja wachten dus maar Ik weet dus nu nog steeds helemaal niks en baal als een stekker zelf denk ik dat ik gewoon keertje heb overgeslagen de hoop en gedachten dat ik misschien zwanger ben is eigenlijk helemaal weg
O balen meid! Jeetje, die onzekerheid is slopend. Het is makkelijker als je gewoon zou weten dat je niet zwanger was misschien. Maar ja, nu heb je nog een kans, dat wel. Succes met wachten en laat je het weten als je meer weet??
Ja idd erg vervelend allemaal maja do de HA bellen als de mensturatie niet komt waar ik ook niet echt meer vanuit ga maar hou jullie zeker op de hoogte en hoop nog met leuk en goed nieuws te komen.
Ik heb gister bloed laten prikken en vandaag de uitslag al gehad helaas was die negatief dus we zijn helaas niet zwanger. ook niet ongesteld geweest die is door een of andere reden weg gebleven mischien heb ik me wel te druk gemaakt? maja nieuwe ronde nieuwe kansen dus op naar ronde 4 en hopen dat we snel zwanger mogen zijn