Ik had vrijdag voor t eerst veegje rood. Dit bleef de hele dag aanhouden met af en toe rood en regelmatig bruin. Zaterdag werd dit wat meer e dacht ik dat mijn ongi aan t doorzetten was. Maar vandaag heb ik amper iets in mn maandverbandje en alleen wat klodders afscheiding dat bruin is met soms een sliertje rood. Wat moet ik hier toch van denken. Normaal ben ik een week lang ongesteld met de eerste twee dagen bruin en de derde dag flink rood. Waarvoor veel gebruik van maandverband nodig. Mijn is nod zou gister of vandaag moeten zijn.
Ik heb namelijk afgelopen maand(en) clomid 50 geslikt (ivm PCOS), met goed resultaat (goed progesteron, normaal baarmoederslijmvlies). Nu zou ik woensdag ongesteld moeten worden, dat werd ik donderdag. Maar slechts 1 dag roodverlies, vrijdag, zaterdag en vandaag alleen erg weinig bruin verlies. Zwangerschapstest was gisteren negatief.
Mn@jolien. Ik had vrijdag een test gedaan en deze was nega. Ik zit te denken om morgen of dinsdag opnieuw te testen. Hoe voel jij je verder?ik ben erg moe, af en toe wat draaierig en rommelend gevoel in mn onderbuik. Maar geen duidelijk menstruatiegevoel.
Nee mijn menstruatie gevoel is er niet (niet geweest ook). Beetje vreemd... Ik doe morgen nog een test en dan bel ik de poli voor verder beleid. Helaas kan ik niet afwachten maar moet ik medicijnen slikken om een eisprong te krijgen.. Verder geen klachten oid, beetje moe alleen... Succes met afwachten!
@jolien, jij ook succes. Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit toch gewoon mn menstruatie gaat worden. Ook om mezelf de nodige teleurstelling te besparen
Herkent nog iemand anders dit? Heb de hele dag bij wijs van spreken geen maandverband nodig gehad. Alleen bij elk toilet bezoek met vegen wat bruin, en vanavond weer wat rood erbij. Ik kijk vannacht en morgenvroeg nog even aan. En anders gooi ik er even een testje tegenaan.
Hier is t duidelijk. Ik ben flink ongesteld. Hevig buikpijn en bloedverlies. Op naar de volgende ronde.
Je ongi kan soms ook maar 1 dag zijn. Ik zit al een tijdje in de medische molen en de ene x heb ik maar 1 dag rood bloed en verder bruine afscheiding dan ben ik weer 4 volle dagen ongi....net als je lf periode en je eisprong kan ook je ongi per maand verschillen. Rood bloed betekent meestal (98% van de tijd) dat je helaas niet zwanger bent... Zeker als ook de testen negatief aangeven. Ik hoop dat jullie beide heel snel zwanger zullen zijn!! Succes en liefs