Hallo allemaal, Inmiddels is bekend dat wij samen bezig zij (mijn man.en ik) voor ons eerste kindje. We zijn sind nov. Bezig maar deze maand denk ik toch echt dat het raak is... Ovulatie was rond 30/31 maart en toen hebben we ffies geklust. Sindsdien heb ik last van maagzuur, misselijkheid, pijnlijke borsten en tegenwoordig last van harde en daardoor pijnlijke tepels. Afgelopen donderdag(vorig week) stond ik te koken en voelde ik een menstruatie achtig buikpijn. Dat laatste had ik vandaag dus weer. Pijn in me onderbuik(voelde als menstruatiepijn/kramp) maar ben nog niet ongesteld en zelfs geen enkel rood te bekenen in mijn urine of tijdens het vegen na het plassen... Kan het zo zijn dat het raak is? Ik wil per se afwachten tot de 15 omdat ik vorig maand later op de dag op 15 maart rond 16:00 on werdt dus ben nu beetje bang dat ik weer ga hopen en uiteindelijk toch niet zo is.... Kunnen jullie me helpen met jullie mening hierover?? Xxxxxx
Je zit dus op ong.12DPO... tsja genoeg meiden krijgen dan al'n tweede streepje....maar als't raak is, is't streepje 'n paar dagen later nog duidelijker... doe waar jij je goed bij voelt! Als ie de 30e gesprongen is, zit je morgen al 13DPO! Succes
Hoi, Dat klinkt wel hoopvol. Ik zit met ongeveer hetzelfde. Ik heb zondag 1 april mijn ei gehad. Vrijdag en zaterdag had ik flinke steken in mijn borsten, ik heb ook het idee dat mijn tepels groter zijn (mijn vriend niet) heb een paar steken bij mijn eierstok gehad en heel lichte krampen. Maandag tijdens het bereiden van het eten werd ik ff misselijk. Gisteren en vandaag eigenlijk nergens last van behalve pijnlijke borsten als ik erop druk. Alleen vraag ik me af of ik me het allemaal inbeeld en daardoor juist " symptomen" krijg. Het is allemaal wel heel spannend en ik kan niet wachten tot de week voorbij is. Ik hoop voor je dat het raak is. Groetjes
@Amona: dank je!! Ik durf niet zo gauw de test de halen Want vorig maand werdt ik de 15 e alsnog laat in de middag ongesteld... Ik heb trouwens sinds gisteravond erge last van pijn aan me borsten/tepels... Wat zeggen jullie? Test doen of niej?
Misschien toch nog ff geduldig proberen te zijn. Hoe moeilijk het ook is. Ik heb vanmorgen ( te vroeg natuurlijk ) getest en de uitslag was zoals te verwachten negatief. Zonde van de test dus. Succes met wachten!
Ik zou wel testen, je moet over 2/3 dagen ongesteld worden? Dan zou je heel goed positief kunnen testen, en vooral met al die symptomen di je hebt. Ik had ook die krampen een week voor NOD tijdens de zwangerschap, dus dat zal de innesteling zijn geweest. Ik heb op mijn NOD dik positief gestest, wie weet als ik 2/3 dagen ervoo rhad getest had er ook al een licht streepje gestaan... Ik zeg, testen!
ik wil je geen valse hoop geven trouwens, maar als je duidelijk voor je NOD krampen voelt en dit nooit hebt, en als je borsten pijn doen terwijl je dat nooit hebt, dan denk ik dat het toch een signaal KAN zijn
Hoi minniej!! Jaa ikweet het ik wil ie mekkeren maar ben al 4x telleurgesteld door die testen, stiekem wil ik wel al testen. Maar ik durf het gewn nie ivm de telleurstelling. Me borpsten doen zo'n pijn. Mijn man wilt wel testen.... Pfff ik weet het niet meer! Me beste vriendin raad juist aan om te wachten.... Wellicht ga ik toch straxies een test halen... Door jouw ben ik helemaal ongeduldig hahaihahahahha nie negatief bedoeld hoor!! Het is denk ik wel slim om ochtend urine te pakke of niej?
Hoi minniej.. helaas vanochtend een negatief test gehad... ikbegon in de nacht weer beetje ziek te worden en nog steeds hevige pijn aan me borsten.. dus ik wacht het allemaal af!
Hallo dames.. Ik ben nieuw hier dus het is nog even zoeken voor mij, ik ben erg onzeker dit doordat ik afgelopen woensdag een positieve test had kruidvat 2v5 euro donderdag was deze nog mooier positief maar vanmorgen had ik plots een negatieve test in handen.. Ik heb ook al 3 dagen last van menstruatie achtige krampen een hele vette huid last van mijn (.)(.) verder geen last van misselijkheid of verdere syptomen. wat denken jullie? groetjes mel1989