Ben niet zo van de berichten plaatsen, maar ik maak me nu toch een beetje ongerust. Ik ben sinds oktober gestopt met de pil en heb als gevolg daarvan een heel onregelmatige cyclus (die wel steeds rechter trekt heb ik het idee). Na m'n laatste ongesteldheid willen ik en m'n man er weer echt voor gaan, dus ik heb zo'n beetje uitgerekend wanneer ik m'n ei zou hebben bij een cyclus van 32 en 41 () dagen. We zijn braaf bezig geweest met klussen om de dag. Nu had ik op dag 18 's avonds ineens helder rood bloedverlies. Ik had de dag ervoor en de hele dag zelf verder een nogal 'zwaar' gevoel in mijn onderbuik. Die avond niet geklust, de avond ervoor wel. De volgende dag was het weer weg, dus ong. was het niet. Wij gisteravond weer klussen, en weer helderrood bloed (manlief niet blij). Nu is het alweer weg, maar heb weer een 'zwaar' gevoel en een beetje borrelen. In 't kort: kan dit door een eisprong komen? Iemand die zich hierin herkent? Beter even naar de ha bellen? Zenuwachtig! Aanvullend: ik neem tarwekiemolie, weet niet of dit een oorzaak kan zijn.