we willen zwanger worden maar ik snap het niet!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Corry, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Hoi Dames,

ik wist geen goede benaming voor dit onderwerp, ik snap mijn lijf op dit moment niet.

Ik zal proberen uit te leggen waarom:
    - Mijn vriend en ik willen zwanger worden!
    - Dus 11 juli gestopt met de pil. gewoon een doorbraakbloeding gehad als normaal.
    - Niks meer gemerkt tot...
    - 7 augustus een flinke kwak dikke slijm. vanaf toen smorgens wat moe en moeilijk op gang komen. en mijn tepels werden gevoeliger, en het is allemaal wat bobbeliger en groter (nu nog steeds).

nu is het zo dat ik een paar dagen weg ben geweest (was al 2 jaar niet meer weggeweest, vriend heeft koeien en door omstandigheden ben ik nu een paar daagjes met een vriendin weggeweest) ik ben dus van 4 aug tot 12 augustus weg geweest.

Mijn vriend zag direct bij de eerste vrijpartij dat mijn tepels anders waren als normaal. We willen zwanger worden maar ik vertel mijn vriend expres niks over de cyclus of wat dan ook, want er moet geen "moet" komen. We doen gewoon ons ding en kijken wel of het zo lukt om zwanger te worden. Dus die tepels beeld hij zich niet in(hij vroeg zich ook niet af wat het zou kunnen betekenen hehe). Maar ik ben een vrouw, en zou het fijn vinden als ik mijn eigen lijf zou snappen haha.
    Weet iemand wat er aan de hand is? Of wat bijvoorbeeld die dikke slijm betekend?

hopelijk weten jullie iets!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja doe een test dan!!! Dan weet je of je misschien zwanger bent toch....

3. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    ja vergeten te zeggen (forums zijn ook nieuw voor mij) tijdens vakantie tests gedaan maar negatief. gisterenmiddag nog een test gedaan, ook negatief. Ik ben van plan morgenvroeg weer een test te doen. Maar ik ben bang dat ik overdrijf???? of zou ik een paar dagen moeten wachten? Alles is de eerste keer voor ons en voel me best wel een dombo. en ik vraag me af wat die slijm betekend, heb zoiets nog nooit gehad.

Ik zorg wel goed voor mijzelf en slik ook al langer foliumzuur

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    doorzichtig glibberig slijm wat op behangerplaksel of eiwit lijkt wil vaak de vruchtbare dagen aangeven.
    Was dat 7 augustus dan kan je 14 dagen later pas een test doen = 21 augustus.
    Ws ben je gewoon te vroeg met testen, maar evt zwangerschapskwaaltjes kunnen wel ongeveer vanaf dit moment de kop opsteken.

5. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Slijm kan wijzen op een eisprong, maar als je nog maar zo kort met de pil gestopt bent is het waarschijnlijker dat je aan het ontpillen bent. Daar horen eigenlijk alle zwangerschapssymptomen ook bij

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Kan het geen cervix slijm zijn van je ei sprong?

Daar kun je ook gevoeligere tepels van krijgen namelijk..

7. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Ja echt dik slijm, Wat op behangplaksel lijkt. dus gewoon afwachten is het beste? OOh wat frustrerend! en ik had mezelf nog zo voorgenomen om het allemaal maar te laten gebeuren, maar als ik dan dingen merk die ik nooit heb meegemaakt dan voelt dat toch vreemd!

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    na je eisprong heb je je lutheale fase. Die is bij de meeste vrouwen 14-16 dagen.
    Als je 14 dagen aanhoud dan kan je de 21ste pas op zijn vroegst testen.

geduld is een schone zaak in het zwanger worden gebeuren. Over een tijdje ken je je lichaam goed, en herken je het proces.

9. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Wanneer zou je die ontpillingsverschijnselen normaal krijgen? want heb bijna een maand niks bemerkt aan mijn eigen lijf (geen vreemde dingen), totdat het slijm kwam.

en hoe lang zouden die gevoelige tepels aan blijven houden?

heel erg bedankt voor jullie reacties!

10. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Oke geduld is een schone zaak... daar ga ik me maar op conctreren. En ja het is zo gek omdat ik er niks in herken, en ik zou toch wel graag willen weten wat mijn lichaam allemaal aan het doen is.
    Ik zal jullie wel op de hoogte houden... ik hoop dat ik of snel ongesteld wordt, of zwanger ben. Het laatste zou helemaal prachtig zijn, maar op dit moment behoorlijk onwerkelijk voor me. En ik weet dat het soms lang kan duren voordat iemand daadwerkelijk zwanger is, dus het lijkt me gek als ik dat nu ook zou zijn.

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ontpillen is voor iedereen anders, de 1 is meteen de eerste ronde zwanger...de ander heeft echt ontpillingsklachten.

Bij mij was de eerste cyclus na stoppen met de pil normaal...daarna niet meer....na ongeveer een jaar was het stabiel.
    Maar dat wil niet zeggen dat ik toen geen eisprong had, had alleen wisselende cycli van lengte.

Welkom in het zwanger worden gebeuren, vanaf het stoppen met de pil ontzettend spannend allemaal!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh hahahahahaha....ja als je zwanger zou zijn moet je natuurlijk ook een positieve test hebben;) het kan ook gewoon zo zijn dat je last hebt van ontpillen. Ik zou nu even afwachten....

13. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    ja echt heel spannend allemaal! En ik ga me ook verdiepen in dit forum, heb nu al veel dingen gelezen. En vind het mooi om te lezen hoe iedereen hier zijn ervaringen deelt.

Bedankt voor je berichtjes painter!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ikzelf heb nooit last van ontpillen;) maar wat ik wel weet is dat je lijf je goed voor de gek kan houden.

15. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Ik ben in mijn ontpil maand ook een propslijm verloren en nu 6mnd verder nog geen zwangerschap denk echt dat t ontpillen is ;)

16. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Wat is er grappig? Ik snap je reactie niet helemaal? Ik heb niet gezegd dat is denk zwanger te zijn, maar zou wel willen weten wat er allemaal gebeurt, of dat er uberhaupt een verklaring voor is? Ik ben niet boos op je reactie (ik weet dat tekst soms verkeerd aankomt vandaar dat ik dit erbij typ), maar ik zou graag mee willen lachen

en goed ik wacht een week af! en misschien wordt ik wel gewoon ongesteld! Die kans lijkt mij groter dan dat ik zwanger ben... al heb ik soms mijn twijfels maar dat zal wel aan het ontpillen liggen?

17. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ik denk inderdaad ook ontpillen. Of misschien komt je menstruatie er wel aan, dan kun je soms ook last van slijm hebben, alleen is t dan vaak witter.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je moet lezen waar ik op reageer snappie.......ik typte het op je verhaal dat je al getest had.

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Klinkt inderdaad als ontpillen, met als kenmerk een langere cyclus waarbij dat slijm vruchtbaar slijm voor je eisprong is.. even in de gaten houden :)

20. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0

oke ik leer al veel bij hahah. ik ben geen comupter-experts dus sorry daarv oor!

Deel Deze Pagina