lieve meiden ik heb al eens vaken wat geschreven, na een aantal verhalen te hebben gelezen ik kan niet het verhaal vinden wat ik zocht dus schrijf maar weer een nieuw topic sorry het zal er wel vaker op hebben gestaan maar ik kan het niet vinden. ik heb wat een onregelmatige cyclus, zo ongeveer rond de 30 31 32 dagen en het is meestal 31 dagen ben nu dus volgens de berekeningen 35 dagen ik zou op 1 sept ongi moeten worden maar nee geen klachten en geen bloed. dus vanmorgen heb ik een test gedaan en die was negatief. en nu heb ik dus zoiets ok moet ik nog langer wachten of zou ik morgen weer moeten testen of gewoon de dokter belllen voor een afspraak. ik weet het even niet meer en ik wou mijn verhaal even kwijt want ja dat gaat zo bij meiden die willen graag even kletsen haha. alvast bedankt voor jullie reacties. ik ben zo blij met dit forum want je kan echt je verhaal kwijt. SUPERRRRRRR
Ik zou nog even wachten je zegt al zelf dat je cyclus onregelmatig is.. Ben je al lang van de pil af?
Nog even wachten inderdaad, zie mijn banner hoe onregelmatig een cyclus kan doen. Over een paar dagen weer testen. Sterkte met afwachten. Is zooooo vervelend.
hi romy ik ben al vanaf juni 2011 al van de pil af. en na een hele morgen rekenen ben ik erachter gekomen dat ik niet op 28 dagen zit maar op 31 dagen of een dag meer of dag minder. dus je denkt dat ik nog wat langer moet wachten? en dat duurt al zo lang haha. dank je voor je reactie
dank je wel haha ik heb een hekel aan wachten vooral als je iets graag wilt haha. enig idee hoe lang ik dan nog moet wachten haha???
Zou nog wachten idd.. ik heb normaal n cyclus van ongeveer 30 soms 28 en dus had ik zaterdag vroeg getest, en negatief en vandaag ongi.. zou zeggen als je meer als n week overtijd bent kun je nog altijd n ha bellen.. en sommige mensen maken traag hcg aan en kan n posi test dus nog altijd, wil je geen valse hoop geven