zwanger, late innesteling of cyclus op z'n kop?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bbxx, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ik zit op dit moment op dag 40 van mijn cyclus, volgens mijn kalenders ben ik nu 5 dagen overtijd, maar had deze keer wel een laat ei en vreemde ovutest.

Willen jullie eens met mij meekijken, denken, want ik begin me nu inmiddels erg onzeker te voelen en kan wel wat input van ervaringsdeskundigen gebruiken;)

dag 25 positieve ovu-test, als beesten die dag twee keer geklust. 1 x rond 17:00 en 1 x rond 00:30
    dag 26 ’s morgen positieve ovu-test, ’s avonds negatieve ovutest (??), niet geklust
    dag 27 ’s morgen positieve ovu-test, ’s avonds negatieve ovutest (??), niet geklust
    V.a. dag 28 testen negatief gebleven

(Ik gebruik clearblue digital, die met de smileys)

In de 7 dagen na positieve ovutest, heel pijnlijke tepels, hierna geen pijn meer gehad of ander gek gevoel aan mijn borsten. Op wat krampjes na, geen klachten gehad in de dpo dagen.

Op dag 35,37 en 39 negatieve zwangerschapstest

Nu inmiddels op dag 40 nog steeds niet ongi, gisteren beetje lage rugpijn, vannacht hele nacht rusteloos geweest en niet kunnen slapen, vanmorgen wat ongi-achtige krampen en een klein streepje bruinverlies (2 druppels) Kan dit een (extreem) late innesteling zijn??

Verder temp ik niet iedere dag op dezelfde tijd, maar gewoon zodra ik wakker wordt, mijn temp is sinds ei, steeds tussen de 36.8 en 37.1, vanmorgen een dipje naar 36.6, maar een uur later alweer 37.2.

Mijn normale dag/avond temperatuur is meestal 36.4/36.5 , 37.2 noem ik dan toch wel ‘koortsig’.

Ik weet inmiddels niet meer wat ik er allemaal van moet denken.. sinds vanmiddag ook een ongi-achtige krampen meer, moet wel ontzettend veel plassen en ook darmen zijn wat opspelerig.

Ik heb geen bekende zwangerschapssymptomen, voel me wel ‘anders’, maar kan dat niet echt beschrijven…

Een heel verhaal geworden ..:p
    Graag jullie meningen, adviezen en ervaringen!! Dankjewel meiden!!

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Oehh balen he dat wachten? Ik herken het, een beetje dan ;)
    Ik zie dat je ook een paar cyclussen van 38/39 dagen hebt gehad.. Dus op zich zou een keertje 40 dan ook best kunnen, maar zwanger kan natuurlijk ook! Kortom, kan je geen duidelijkheid geven.. Zou voor jezelf een termijn stellen. Zo van: als ik zondag niet ongi ben test ik weer...

Zo heb ik het ook gedaan, afgelopen zaterdag negatieve test.. Nu nog niet ongesteld, test pas op zijn vroegst a.s. zaterdag weer.. Ik wens je veel succes en duim dat je test alsnog positief wordt!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    het enige wat ik dnek aan jouw verhaal is, dat ik hetzelfde had in mijn cyclus van 150 dagen. En wel elke 35 dagen beginnend vanaf dag 25. Ook die vaag positieve ovulatietesten. Achteraf heb ik PCOS, vandaar die rare testen.

Ik zou als je over een weekje nog geen positieve test hebben even langs de ha gaan en het verhaal van de positief/negatieve test melden. Toen ik dit vertelde tegen de ha (ik was inmiddels al bij cd 90 ofzo) was hij zeer verbaasd, want dit hoorde niet.

Maar hopenlijk heb je een lage hcgwaarde die nog op moet lopen! Maar ik denk het niet, omdat die testen zo vaag zijn.

4. me83

me83 Niet meer actief

als je een beetje uitgaat van een gemiddeld cyclus.. moet je rekenen om en nabij 14 dagen na ovulatie om een test te kunnen doen die positief zou kunnen zijn..

als je kijkt naar de dagen dat je ovuleerde.. dag 25 t/m 27 en daar dan 14 dagen bijteld.. zou je rond deze dagen kunnen testen..

probeer morgen ochtend een testje.. is deze negatief en komt je ongi niet op gang nog deze week.. bel dan maadag even je huisarts en bespreek wat je het beste kunt doen..

met een late innesteling kan het zijn dat je wat later pas posi test..

succes en ik duim voor je!

5. bbxx

bbxx Niet meer actief

Dankjewel Liza ( zie dat je ook lekker onregelmatig bent :( ) en me83 ( sorry dat ik het vraag, maar waar staat AC voor? ik hoop nu geen hele domme of vrrvelende vraag te stellen ) en babke ook bedankt!@babke pff even opgezocht dat pcos..wordt hier niet bepaald zekerder van. Wat naar voor je! Ik heb geen symptomen die op wiki staan, dus hoop nog even dat het bij toch wat anders is! Sterkte ermee!

Zijn er misschien meer dames die al eens zwanger zijn geweest, die iets over mijn verhaal kunnen zeggen?

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Irritant he, onregelmatige cyclussen.. Pffff word er helemaal gek van! Ik wil gewoon zoooo graag zwanger worden en dit maakt het er niet makkelijker op :( Helaas zit jij in hetzelfde schuitje..

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbxx valt wel mee hoor. Ik heb nu met hulp van wat medicijnen weer een eisprong, dus het is niet het einde van de wereld. Ik had ook geen symptomen, behalve de onregelmatige menstruatie dan. En was wat aangekomen. Maar die gevoelige tepels van jou? Overmorgen nog eens testen. Je weet nooit!

8. me83

me83 Niet meer actief

@bbxx.. ohh maakt niet uit hoor.. vragen mag altijd.. dat staat voor anticonceptie.. mijn cyclus kwam niet meer op gang na mijn bevalling dus moest aantal maanden verplicht aan de pil om mijn lichaam normaal te laten doen..

Deel Deze Pagina