ik ben de hele dag door erg misselijk en lig daardoor een groot deel op de bank. vreselijk gevoel in me onderbuik dit duurt nu al een week. Hoe kan ik daar mee omgaan zijn er nog tips?
Ik herken het in duizenden! Gisteren ook nog eens een buikgriep aanval gehad, dus dubbel op! Ik eet ook kleine beetjes, beschuit etc, melk vult de mag ook wel iets.. Hoop voor jou en mij dat dit snel over is!
Hoi dames dank jullie voor jullie reacties. Zijn er medicatiebeschikbaar tegenmisselijkheid.? Mamavannikhil we lopen gelijk op ook met de de zwangerschap in 2009 grappig!
Owja wat grappig! Hihi, kindjes schelen straks precies 4 jaar.. Over medicatie weet ik verder niet veel! Helaas..
Iig zorgen dat je maag steeds gevuld is. Kleine beetjes eten. Een lege maag maakt ook misselijk. Je kan proberen om kleine slokjes coca cola zonder prik te nemen. Dat wordt ook vaak geadviseerd aan mensen die misselijk zijn na narcose of chemotherapie. Maakt de maag rustig. Bij huisarts hebben ze inderdaad medicatie tegen misselijkheid. Emefasene en primperam (of zoiets). Emefasene hielp bij mij super. Verder hebben ze bij de drogist seabands. Zijn polsbandjes die op een acupunctuurpunt drukken. Is tegen reisziekten en zoungoed helpen tegen misselijkheid.