Hoi meiden, Ik ben december 2011 gestopt met de pil, 3e ronde zwanger, werd helaas een MA. Nu nog steeds niet zwanger... Zit inmiddels alweer in ronde 8 na de MA. Elke maand word het steeds lastiger om mijn gedachten te verzetten, niet te denken aan zwanger worden.... Hoe doen jullie dat? De ene keer gaat het iets beter dan de andere keer, maar blijf het zo lastig vinden!! Soms denk ik wel eens, kon ik maar denken: ach ik zie het wel.... Die gedachte is helaas nog nooit door mijn hoofd geschoten, alleen maar: WANNEER word ik nou eindelijk weer eens zwanger!?!?! Ben heel benieuwd hoe jullie hiermee omgaan..... Liefs, Zoe
Ik wou dat ik je hierbij kon helpen.. Stort je op je werk of een hobby.. Huishouden? Succes! Hoop dat het snel lukt!
Dankjewel, lief van je! Ja heb ik allemaal al geprobeerd, maar het blijft maar door mijn hoofd spoken... We hebben al een vakantie geboekt, zodat we iets hebben om naar uit te kijken. Verder veel weekendjes en dagjes weg gepland....
Idd storten op huishouden , werk , fietsen , wandelen doen we alle avonden . Je kunt met dit weer heerlijk schaatsen . Pak een lees boek , mis foto s die nog in geplakt moeten worden.
Jeetje meis, ik schaam mij gewoon een beetje als ik jouw onderschrift lees.... Lukt jou het een beetje? Schaatsen is ook een super leuk idee!
Schamen hoeft niet hoor! Ja hoor gaat erg goed , zolang we de dingen doen die we leuk vinden en genieten . Leef lach en geniet meis dan komt het wel goed. Geniet van elkaar dat is het alle belangrijkste .