Wel of niet zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Kiimmm, Jan 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiimmm

Kiimmm Nieuw lid

Jan 18, 2013
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

Even een vraagje, ik en mijn vriend willen voor ons eerste kindje gaan;). Nu is het zo dat vorige maand ik twee dagen voordat ik ongi werd postief had, maar toch ongi geworden ben. Test daarna ook negatief. Nu een maand later heb ik op de eerste nod getest en postief! Heb 2x diptest gedaan en bijna gelijk twee dikke rode strepen (ook na 5 minuten nog) maar heb heel erg het gevoel dat ik ongi word/al ben... Is dit normaal?:(

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Als je 2 strepen hebt dan ben je zwanger hoor!

3. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja ik denk ook wel dat je dan zwanger bent!?

4. Kiimmm

Kiimmm Nieuw lid

Jan 18, 2013
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja maar het gevoel dat ik ongi ben/word is dat ook normaal.. ? Ben best bang dat ik nu ieder moment ongi kan worden namelijk ;) en het is nog maar 2de nod ...

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat ongigevoel had ik ook, maar dat zijn je banden die je voelt :) Je bent zwanger. Gauw de vk bellen voor de intake. Gefeliciteerd!

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Als je zulke knallers hebt ben je echt wel zwanger hoor!
    Dat menstruatie gevoel had ik in het begin ook :)

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Gevoel alsof je zo ongesteld kan worden is normaal hoor, hebben heel veel vrouwen als ze net zwanger zijn. Er gebeurd ook vanalles in de baarmoeder, dus het is niet zo gek.
    Met twee dikke strepen ben je gewoon hartstikke zwanger! Wens je een goede zwangerschap toe!

Share This Page