Hallo, Even een vraagje, ik en mijn vriend willen voor ons eerste kindje gaan. Nu is het zo dat vorige maand ik twee dagen voordat ik ongi werd postief had, maar toch ongi geworden ben. Test daarna ook negatief. Nu een maand later heb ik op de eerste nod getest en postief! Heb 2x diptest gedaan en bijna gelijk twee dikke rode strepen (ook na 5 minuten nog) maar heb heel erg het gevoel dat ik ongi word/al ben... Is dit normaal?
Ja maar het gevoel dat ik ongi ben/word is dat ook normaal.. ? Ben best bang dat ik nu ieder moment ongi kan worden namelijk en het is nog maar 2de nod ...
Dat ongigevoel had ik ook, maar dat zijn je banden die je voelt Je bent zwanger. Gauw de vk bellen voor de intake. Gefeliciteerd!
Als je zulke knallers hebt ben je echt wel zwanger hoor! Dat menstruatie gevoel had ik in het begin ook
Gevoel alsof je zo ongesteld kan worden is normaal hoor, hebben heel veel vrouwen als ze net zwanger zijn. Er gebeurd ook vanalles in de baarmoeder, dus het is niet zo gek. Met twee dikke strepen ben je gewoon hartstikke zwanger! Wens je een goede zwangerschap toe!