Eergisteravond heb ik met de etos 2v5 positief getest, de streep was superduidelijk. Gisteravond heb ik nog een testje gedaan, de tweede etos testje uit het pakje, geen streep, je ziet heel licht nog wat nadat de test was opgedroogd maar dit is gewoon negatief. Sinds een paar dagen voel ik me zwanger, vandaar dat ik een vroege test heb gedaan, en ik voel me vandaag nog steeds zwanger. Ik heb dit nu al 3 keer meegemaakt vorig jaar, dat ik voor of op nod test met een knalstreep en een dag of twee dagen daarna is het weg Ik ga morgenochtend nog een testje doen voor de zekerheid maar ik ben bang dat ik een 5de sterretje mag toevoegen aan mijn handtekening Pfff ik moest even mijn verhaal kwijt.....
Sommige vrouwen testen beter positief met ochtendurine in plaats van middag/avond. Morgen nog maar eens proberen in de ochtend, succes meid
Zal ik doen, maar aangezien mijn positieve test met avondurine was ga ik daar niet vanuit Ik zal het morgen zeker weten
Oh wat stom heb te snel gelezen sorry. Misschien dit keer met een andere merk test, de 2v5 van kruidvat? Ik zal voor je duimen!
Hmm sterkte meis. Kun je voortaan niet gewoon beter testen op je NOD om deze situatie te vermijden?? Liefs
Ik kon voor mijn nod ook alleen met ochtendurine testen omdat de rest niet geconcentreerd genoeg is....Toch even 's ochtends testen?
Dank je meid Normaal zou ik dat niet doen en ook niet aanraden, maar omdat ik onder behandeling in het ziekenhuis ben, test ik altijd iets vroeger. Dan weet ik of ik met de hormonen (utrogestan) kan stoppen. De testen hebben er overigens voor gezorgd dat het ziekenhuis onderzoek ging doen naar de herhaalde (vroege) miskramen. De uitslagen waren goed dus er zit niets anders op dan doorgaan en hopen dat er een blijft plakken!
Wanneer stop jij met de utro dan? Ik gebruik ook utro ivm te korter lf maar ik ga door tot week 12. Ben benieuwd en ik duim voor je!
Ik start met de utro na de ovulatie en normaal test ik op 11/12 dpo, als de test negatief is en ik ben niet zwanger dan stop ik met de utro zodat mijn menstruatie doorkomt. Maar ik zie dat jij al 8 weken zwanger bent Gefeliciteerd! Ben je zwanger geworden in de ronde dat je utro hebt gebruikt?
Ok ik snap hem ja ik heb afgelopen jaar veel miskramen gehad en werd wel zwanger maar het bleef niet zitten, veel te kort lf te wijten aan progesterontekort. Uiteindelijk zo'n beetje utro geeist van mijn gyn (die vond het niks was niet wetenschappelijk bewezen blabla) en ik zou in december starten. Dus ja eerste ronde met utro meteen raak en ik heb afgelopen maandag het hartje zien kloppen!!! Hoeveel gebruik jij? Ik gebruik 3x200. Ik ga echt voor je duimen dat het voor jou ook zo goed werkt maar zeker niet stoppen met de utro voor je het heel zeker weet ik testte ook vroeg in de cyclus negatief en bleek toch zwanger op mijn nod! Liefs!
Wat goed! Soms moet je dingen inderdaad eisen, en het kan geen kwaad om het te proberen. Ik heb geen progesterontekort, maar ik had erover gelezen en daarom heb ik er ook naar gevraagd na 3 vmk. En mijn lf was ongeveer 10 dagen dus net op het randje. Het heeft helaas niet echt geholpen tot nu toe want het is al twee keer gebeurd (vmk) ondanks de utro, in september en nu weer. Ik gebruikte ook 3x200 en ben daarna doorgegaan met 2x200 omdat mijn cyclus anders echt te lang wordt. Maar goed, we gaan gewoon door en ik geloof echt dat het een keer goed raak is
Ah wat ontzettend naar!! Miskramen zijn vreselijk...Ik hoop echt dat je snel zwanger bent van een plakbeep Ik duim voor je!
Ik kreeg ook utro vanwege herhaalde miskramen maar ben pas op het moment van een positieve test begonnen en ik ben 3maanden terug bevallen van een gezonde zoon. In het begin was het bij mij ook vanaf eisprong werd daar helemaal gek van ben in die tijd ook niet 1x zwanger geweest toen zijn we gestopt na 9 miskramen tussen de 5 en de 9 weken vonden we het welletjes maar onze zoon besliste anders
Wow 10 miskramen wat moet dat een verschrikkelijke periode zijn geweest. Je zoontje is echt een wondertje die jullie heeft uitgekozen, echt bijzonder. Bedoel je dat jullie gestopt zijn met proberen na 9 mk of gestopt met de utro?
Ik vind het zo ontzettend dapper van je.... Ik zou niet kunnen dealen met nog een mk vrees ik... PETJE AF en een mooie zoon!