Welke eerste symptomen had je bij je eerste zwangerschap en waren die hetzelfde al bij je tweede/derde/vierde zwangerschap? Of had je totaal andere symptomen? Ik was bij ons eerste kindje heel erg moe, had pijnlijke borsten en een paar dagen voor mijn nod trekkerige 'menstruatiebuikpijn' Ik ben benieuwd of ik dezelfde symptomen ga krijgen. Je let er natuurlijk wel op
Hey hallo, wij gaan ook voor een tweede beebje. Hier ook een kleine boef van inmiddels 1,5. Nu in ronde 7 na een vmk in ronde 5. Ik ben ook erg benieuwd of ik dezelfde symptomen ga krijgen. Ben jij inmiddels weer zwanger dan?
Ik heb iedere maand wel symptomen lijkt wel haha. Pijnlijke borsten, hoofdpin etc Alleen nu heb ik bijna geen hoofdpijn en ben wat vermoeider. Dus ik weet het niet
Voor nod had ik bij de eerste nergens last van, alleen menstruatie krampen blak voor mijn nod. Bij de deze zwangerschap had ik al een dikke week steekjes in mijn buik..ik vondr het niet fijn als de kat op mijn buik ging liggen en enorme last van obstipatie. Bij de eerste had ik na nod nergens meer last van. En bij deze ben ik 3 dagen misselijk geweeest smorgens en nu heb ik ook nergens meer last van dus ze lijken een beetje op elkaar
Bij mn 1e had ik in de 1e 12 weken helemaal geen symptomen. Alleen toen nam het "wraak" en werd ik kotsmisselijk tot aan 36 weken met overgeven erbij. Bij deze zwangerschap had ik alles wat ik bij de 1e niet had. Ik had pijnlijke borsten, kotsmisselijk in de eerste paar weken, menstruatiepijn, pijn in mn onder rug, en ontzettend moe. Zo zie je maar weer elke zwangerschap is anders!
Bij mijn eerste had ik, behalve warme en vollere borsten, nergens last van. Ik was heel energiek en ben fluitend door de zwangerschap heen gegaan. Hoewel deze 2e zwangerschap nog heel pril is, merk ik toch al duidelijk verschil. Het eerste teken was dat ik onverklaarbaar prikkelbaar was. Ook ben ik veel vermoeider en heb ik het heel vaak onwijs koud (vooral 's avonds). Een leuke bijkomstigheid is dat mijn huid momenteel spik en span is Bij mijn dochter kreeg ik snel last van puistjes. Nu geen onregelmatigheid te zien. Hopelijk blijft dat zo
Bij de eerste zwangerschap was ik vreselijk moe kon wel 14 uur slapen achter elkaar, erg misselijk en heel erg last van obstipatie. Bij mijn zoontje was ik een paar weken erg misselijk, en voelde mij verder gewoon erg slecht. Tot 18 weken constant hoofdpijn gehad. Heel licht gevoelige borsten en het tegenovergestelde van obstipatie. Nu ben ik weer erg moe, bijna niet misselijk, geen hoofdpijn maar wel weer meer gevoelige borsten. Tot nu toe een hele makkelijke zwangerschap vergeleken met de vorige keren. (ben nu 10 weken) Bij alledrie de zwangerschappen wel die vreselijke onstilbare honger waar je gek van word. Nu wel minder dan de eerste twee keer.
Bij mij was het iedere keer anders ... Maar wel allemaal dingen uit het hele lange rijtje mogelijke zwangerschapsklachten. 1e: pijnlijke borsten, ongikrampen, moe 2e: misselijk, huilerig en rommelende darmen/verstopping 3e: hoofdpijn, zeer pijnlijke borsten, misselijk en rommelende darmen/verstopping 4e: bandenpijn, gevoelige borsten, moe (dit waren klachten vanaf nod, na 5-6 wkn kwamen er dingen bij)