heey meiden, ben vandaag 1 dag voor nod en heb net een testje gedaan niet met ochtend urine en krijg toch een hele lichte streep het is echt wel heel licht wouw een foto nemen maar daar je zie je het niet op. zou het positief kunnen zijn of niet ?
Als het streepje, hoe licht deze ook was, binnen de tijd verschijnt die beschreven staat in de gebruiksaanwijzing, dan is hij positief en ben je dus zwanger! Een voorzichtig gefeliciteerd!
ik heb met de kruidvat 2v5 getest en het streepje was toch na 5 min ofzo zichtbaar. als ik morgen niet ongesteld wordt doe ik morgen nog een test.
Pfoe, ik vind het nogal wat om je te feliciteren met zo'n streepje. Hij lijkt eerder grijs en het lijkt zelfs of 'ie wat schuin loopt. Over paar dagen weer testen?
Ik denk dat hij positief is. Maar ik zou inderdaad morgen of overmorgen nog eens testen met ochtendurine! Ik hoop voor je dat je dan een duidelijker streepje ziet! Maar inprincipe als die binnen de afleestijd verscheen en rozig is dan is het gewoon positief!
lees na 5 min pas zichtbaar..nu doet kv er lang over voordat ze opdrogen ik zou morgen een nieuwe test doen oogt grijs, hoop dat hij gauw donkerder en roze word!
nu moet ik wel zeggen dat het op foto idd wat grijs lijkt maar hier is die roze hoor. ja ik ga zowizo over een paar dagen nog eens testen als ik niet ongi wordt natuurlijk.
ik heb er trouwens daarna nog een gedaan en ook daar op verschijnt een licht streepje. morgen vroeg doe ik er nog een en hopelijk ook daar een streepje op te zien.
Ik denk ook dat hij positief is ook al is het niet met ochtendurine, betekent dat je hcg zo sterk is dat ie hem alsnog pakt. Gefeliciteerd!
ja ik hoop het dat die positief is alhoewel ik toch twijfel het is nog maar de 2de ronde. het zou natuurlijk super zijn eh..