alvast bedankt voor de reacties ik zal zeker proberen als er een streepje zichtbaar is om het te laten zien.. pff nu ben ik bang dat het toch negatief is ik haat het die onzekerheid.
Ja tuurlijk is ook erg spannend! Snel gaan slapen des te eerder kan je je testje doen, laat je 't weten?
dit is de test van van deze ochtend. tis ook nog een heel dun lijntje maar zeker wel zichtbaar hier. heb 2 testen gedaan een clearblue + en een van sensitest en allebij geven ze een licht streepje. hopelijk kan je het op de foto ook een beetje zien.
ik was het beu om lijntjes af te lezen dus heb ik maar een digitale gedaan nu ben ik tenminste zeker ! ik kan het nog altijd niet geloven de 2 ronde gelijk raak.
Gefeliciteerd!!!!! Maarre staat er bij CB tegenwoordig een plusje?! Hahaha eerst stond er zwanger en dan aantal wkn Wist niet dat dit veranderd was
ik heb die test van de kruidvat. die hebben ze al lang hoor ik denk zelfs dat dit een oudere versie is.
ja ik ben echt super dankbaar dat het zo snel is mogen lukken. ik vind het echt wel heel erg voor sommige vrouwen die er zo lang op moetten wachten ik hoop echt dat ze snel zwanger mogen worden.. groetjes !