Hoi meiden, Wie wacht er nog meer vol spanning en ongeduld op dr eitje?! Geen idee wanneer ik 'm kan verwachten, mn cyclus is erg onregelmatig. Maar dit is mn rijtje ovu-testen.. vandaag nog geen foto gemaakt, maar is precies hetzelfde als gister qua streepje. Wie wil er samen met me wachten?
Nog even doortesten .. Zie dat jij ook behoorlijke lange ronde er tussen hebt zeg!! En ik vind die van mij al af en toe lang Deze rond lijkt weer kort te worden, mn lh piek waarschijnlijk gespot eerder op de avond
Oh spannend. Ja vervelend die lange rondes! Veel klusplezier! Stop jij ook meteen met testen als je een positieve hebt? Hoor dat sommigen ook nog een dag of 3-4 doorgaan voor de zekerheid.
Ik vind het zo opvallend gimby dat jouw tweede streepjes steeds hetzelfde zijn... tenminste bij mij wisselde dat behoorlijk van heel licht naar donker tot positief. Zo zie je maar iedereen is anders Hop ei, spring!!
Ben ook aan het wachten op mijn ei. Zou helaas nog lang kunnen duren...zit nu op dag 15. Vorige cyclus was 46 dagen! Succes met het ei spotten!
Ik zou ook zeggen nog even doortesten. Ik dacht ook dat ik mijn ei had gevonden, maar de echte knaller kwam daarna pas. Daar was geen twijfel over mogelijk
Ik temperatuur ook naast de ovu testen om er zeker van te zijn dat ik een eisprong gehad heb.. En deze was vanochtend hoog, dus hoef ip niet door te testen. Heb er net nog wel een gedaan en die was weer lichter, dus samen met mn temp is het duidelijk dat mn eisprong geweest is
hoi wacht ook ongedulig op mijn ei dit is mijn eerste maand met ovu testen en jou rijtje testen zou de mijne kunnen zijn zit nu op dag 22 en heb nog niets gezien helaas suc-6 hoop voor jou en alle ei zoekers dat ie snel springt! groetjes
Gezellig meiden! Samen wachten op ons ei Ja klopt meiske, is elke dag hetzelfde.. was het maar eens een donkere Wel duidelijk zo, duidelijker dan bij jou met die afwisselend donkere en lichte streepjes.