Hallo dames, Ik kom weer aanzetten met mn hersenspinsels hoor.. Ik heb 8,9 en 11dpo getest.. 8 dpo dacht ik een tuurstreep te zien maar volgens mij was het een indroger. 9 en 11 dpo omowit.. Maar t zat me vanochtend toch een beetje dwars.. Dus wat doe ik, ik doe een ovulatietestje.. En wat blijkt nou, die is bijna positief?? Ik heb m even onder mn ovulatietestjes van mn afgelopen ei gezet zodat jullie een beetje kunnen vergelijken.. Vergeleken met mn lh op 8dpo is ie dus duidelijker.. Betekent dit iets? Ik lees wel eens dat vrouwen een positieve ovu hebben als ze zwanger zijn, maarja mn zwangerschapstest was negatief.. Moet ik nou nog hopen of niet??
ik kan in elk geval zien dat je de 31e een posi test hebt gehad. Je zou dus nog even moeten wachten. ik zou anders zaterdag nog even weer testen. Ik zou in elk geval stoppen met de ovutesten want die was 31e positief dan heeft get geen zin om nu nog ovutesten te gebruiken Succes in elk geval
Dankje voor je antwoord lorreke! Ik weet dat mn positieve test de 31e was. Dus ik heb 1 of 2 feb mn eisprong gehad dus dan zit ik vandaag 11 of 10 dpo. Maar wat ik me afvraag is of ik toch zwanger kan zijn ondanks de negatieve test.. Omdat zwangere vrouwen wel vaker hebben dat een ovulatietest positief uitslaat.. Het was meer een wanhoopsdaad eigenlijk dat ik nog een ovulatietestje deed.. Ik voel namelijk vanalles dus die negatieve zwangerschapstesten zijn echt een bummer
Hoi Key, ik was gisteren 11dpo en had een iniminie streepje op de test van de action. Vanmorgen een sensitest dipstick gedaan en ook daarom weer een 2e streep ( terwijl die echt heel mooi wit blijven als t niet raak is). Het kan natuurlijk zijn dat je nog ff geduld moet hebben en pas over 2 dgn een posi test hebt? Mijn eisprong was op 31-1, heb hem ook gevoeld en had op 30 en 31 jan positieve ovu testen. Ik vermoed dat m'n innesteling pas afgelopen vrijdag was. Als ik dat vertaal naar jouw data, zul je wellicht zo/ma je innesteling gehad hebben en misschien pas vrij/za. een posi zw test? Succes!!!
je zou zwanger kunnen zijn en minder snel hcg aanmaken.. daarom zou ik (hoe moeilijk het ook is) nog even geduld hebben en zaterdag weer testen! heel veel succes!
Jouw verhaal geef me een beetje hoop! Ik weet niet of je een innesteling kunt voelen maar maandagavond had ik 1heel harde gemene steek in mn buik, echt zo dat ik echt even au zei en dat terwijl ik in gezelschap was van allerlei mensen.. Geen bruinverlies gehad ofzo.. Dat dan weer niet.. Maar inderdaad ik moet gewoon geduldig zijn.. Vandaag heb ik geen steekjes meer, afgelopen dagen wel constant! Dat maakte me ook dat ik zo ongeduldig wordt.. Je hoofd kan echt een gemeen spelletje spelen he!
Bij mij was de ovulatietest ook positief en zwangerchapstest negatief. Was uiteindelijk wel zwanger dus het kan zeker. Spannend!
Het zou kunnen zijn dat je wel een lh piek hebt gehad, maar dat je ei niet is gesprongen. Ik lees vaker dat vrouwen een tweede piek hebben. Dan zou je nu dus wel je eisprong hebben. Zelf heb ik heel licht bloedverlies gehad waarvan ik dacht dat het geen ongesteldheid was, waardoor mijn zwangerschapstesten niet positief werden. Uiteindelijk bleek het wel een ongesteldheid te zijn geweest en had ik ineens een knaller van een ovulatietest. En daarna was ik dus zwanger Ik zou zeggen ga er voor de zekerheid vanuit dat je nu ovuleert, mocht je zwanger zijn dan zou je volgende week wel een positieve test hebben, en anders misschien wel de week erop!
LH schommelt de hele cyclus door. Jouw test van 11 DPO is geen positieve of bijna positieve. Voor hetzelfde geld is het streepje morgen weer lichter. Is je ovutest echter knalpositief, dan is een zwangerschap niet ondenkbaar. Ik zou gewoon met zwangerschapstestjes gaan testen en nu de ovulatietestjes links laten liggen.