Tweede keer is wat pijnlijk bij vriend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nijntjeknuffel, 29 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntjeknuffel

nijntjeknuffel Nieuw lid

29 mrt 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na lang twijfelen heb ik hier toch ook maar een account aangemaakt omdat ik met een vraag zit waar jullie hopelijk een antwoord op hebben. Sinds ik ben gestopt met anticonceptie ben ik echt helemaal opengebloeid. Vroeger had ik nauwelijks een libido - nu kan ik rond mijn eisprong echt to-taal niet van mijn vriend afblijven. :) Maar dat schijnt wel normaal te zijn... Hierdoor gebeurt het wel eens dat we het twee keer op een paar uur tijd doen. Ik had al gemerkt dat hij niet zo snel meer opgewonden was de tweede keer en het allemaal wat langer duurde, maar vorige week heeft hij ook aangegeven dat de tweede ejaculatie voor hem niet echt goed aanvoelt (zeg maar wat pijnlijk is). Ik had ook het idee dat er niets meer nadrupte bij mij bij het afvegen nadien, wat anders wel het geval is. Gister heb ik het eens met een smoesje "droog" hij hem uitgetest (ben niet meer in mijn vruchtbare periode), en het duurt inderdaad een pak langer voor hij ejaculeert, en er komt ook HEEL weinig uit (een paar drupjes). Je ziet wel zijn penis samentrekken maar het resultaat van de lozing is dus erg beperkt. Het is een lang en onsmakelijk verhaal, ik weet het, maar ik maak me nu toch wel wat zorgen omdat ik al lang aan het proberen ben om zwanger te worden. Dit is de eerste en enige man waarmee ik vrij en ik kan dus niet zeggen of dit normaal is of niet. Wie helpt?

2. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen idee hoe of wat mast 1x klaarkomen is voldoende om zwanger te raken

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik kan het me wel ergens voorstellen bij hem. Ze zeggen niet voor niks dat mannen opnieuw moeten opladen.
    Een keer per dag of zelf om de dag is echt genoeg om hele goede kanen op een zwangerschap te hebben dus ik zou het daar ook bij laten. Het moet geen verplicht nummertje worden voor hem.
    Misschien dat hij jou nog even kan verwennen als hij niet meer kan, misschien raakt hij dan zelf ook wel weer opgewonden, maar dan is het wel zijn eigen keuze.

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

+1 :)

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het is niet nodig om het binnen een paar uur nog eens te proberen!
    Beter is om elke dag te vrijen op de dagen rond je eisprong. Zaadcellen blijven enkele dagen leven in jouw lijf dus sex binnen een paar uur, voegt niks toe.

6. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je graag wilt weten hoe het zit, aangezien je het al een poosje aan het proberen bent!
    Maar met een smoesje testen hoeveel eruitkomt en hoe het eruitziet zou voor mij wel aardig mood killing zijn :D al snap ik wel waarom je het doet. Maar heeft het dan nog met je libido te maken, of met je zwangerschapswens?
    Maak het geen verplicht nummertje en geniet er lekker van met zijn tweetjes ;) en als het voor hem niet goed voelt, misschien op een andere manier van de 2e keer genieten? Voor zover ik heb begrepen is het beter voor het zaad van de man als er om de 2-3 dagen sex is, dat zou de kwaliteit en hoeveelheid ten goede komen. Succes :)!

7. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man en ik hebben een boerderij en het erg druk, soms is het zo dat we een week zo moe zijn en verzadigd van al het moois en fijn om ons heen dat we net zo genieten van knuffelen alleen. En als we dan weer all the way gaan voelen we beiden dat er flink wat opgespaard is zegmaar hihi ;)
    Als we het diezelfde dag nog eens zouden doen zou het bij mijn man precies hetzelfde zijn! Niets om je zorgen over te maken, denk ik. Is gewoon man-eigen. Wat dacht je ervan een spelletje te spelen: wie houdt het het langst vol van elkaar af te blijven? Kiem maar mooi uit tot je vruchtbare periode en wanneer één van jullie het niet meer uithoudt... vuurwerk! :D

Deel Deze Pagina