baby voelen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kokkie27, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Ik ben 19 wk zwanger.vorige week voelde ik de baby bijna elke dag.maar deze week nog niks gevoeld is dit normaal.heb mijn placenta voor.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

Het kan bij deze termijn dat je de baby een paar dagen goed voelt en dan weer een paar dagen niet. Indien je placenta voor ligt helemaal. De placenta zorgt ervoor dat je de kleine niet goed voelt. Waarschijnlijk ligt de baby nu geheel achter de placenta en de placenta werkt eigenlijk als een soort "stootkussen". Dus alle bewegingen die de baby maakt worden gedempt door de placenta, waardoor jij het niet kan voelen. Ligt de baby net naast de placenta in de buik, dan voel je de bewegingen vaak wel, omdat de placenta er niet tussen ligt. Vaak voel je de bewegingen dan meer aan de zijkant van de buik. Ik hoop dat je hier iets mee kan en mijn uitleg begrijpt. Anders hoor ik het graag. Goede zwangerschap gewenst!

Groetjes Monique

3. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Klopt inderdaad wat je zegt die keren dat ik het voelde was het aan de zijkant.bedankt

Deel Deze Pagina