van de week heb ik een post geplaatst met mijn zwangerschapstest 1 dag voor mijn nod heb hem nog ff bijgevoegd... maar nu heb ik vanmorgen 1 dag na nod nog een test gedaan maar die is duidelijk LICHTER als mijn test voor mijn nod ... pfff ben gelijk een beetje onzeker want ik dacht dat hcg gaat verdubbelen per 2 dgn of klopt dat helemaal niet??? wordt er beetje onzeker van... wie kan me geruststellen
Ik heb wel eens gehoord dat sommige dames beter testen later op de dag maar het zou wel moeten verdubbelen. Misschien later op de dag een tekstje doen. Deze foto is wel duidelijk een lijn te zien. Ik hoop het voor je spannend!!!!
Lieve dnise! ik heb zo aan je gedacht gister!!! fijn dat je wat laat weten.. meid ik zie echt een duidelijke streep hoor! kijk nog eens naar de testen in ons topic naar die van liniej.. die begonnen ook zo en werden steeds duidelijker! ik snap dat je onzeker bent.. tis ook allemaal nog maar heel pril.. maar een streep is een streep! kun je anders een foto plaatsten van beide testen bij elkaar?
yep ik had hem gelezen en heb daar ook weer gereageerd laten we daar maar verder kletsen hihi ik ben benieuwd naar de foto.. wat heb jij een lieve man zeg!
ja hij is inderdaad iets lichter lijkt wel.. maar die van donderdag is wel al opgedroogd.. ik zal een clearblue digitaal doen.. denk dat je die wel al kan doen! wat denken de andere dames van het forum???!
Misschien test jij later op de dag gewoon duidelijker dan in de ochtend. Zou later op de dag nog eens een testje wagen! Heb ook wel eens gelezen dat je hcg wat kan schommelen in het begin.
Die opgedroogde testen kleuren veel donkerder. Denk dat het daar aan ligt hoor ....Enne....Gefeliciteerd!!!