Vandaag een zw test gedaan, maar de 2e streep is heel vaag (tuurstreep) en doorlopen. In het echt wel wat duidelijker te zien dan op foto. Ik denk dat ik dit als niet geldig moet zien toch? Of zien jullie niets en heb ik het mis?
Dacht er ook aan om morgenochtend een nieuwe te doen. Ik twijfel ook echt of ik dit wel als geldig mag beschouwen
Wat leuk dat jullie net zo benieuwd zijn als ik! Ik zie persoonlijk een tuurstreepje! Misschien jullie niet? Ik ga van het weekend nog eens testen!
Toen ik zo'n streepje had op de (action?)test, was ik zwanger hoor! Morgen of overmorgen nog eens testen, maar alvast gefeliciteerd. Hoeveel dagen voor NOD ben je?
Ik zie hem hoor, en daar hoef ik niet eens mijn bril voor op te zetten Spannend!! Nu hopen dat ie mooi gaat oplopen. Succes.
Klopt het dat je voor deze cyclus een miskraam hebt gehad? Hoever was je toen en heb je daarna al wel weer een keer getest om te zien of hij negatief was? Zo ja dan durf ik je wel te feliciteren. Anders zou het misschien nog hcg van je mk kunnen zijn.