Hoi allemaal, Willen jullie even meekijken of ik mijn eisprong heb gehad? De laatste 2 zijn van vandaag. 1 Van vanmorgen en 1 van vanavond. De anderen allemaal op hetzelfde tijdstip uitgevoerd. Hoelang blijft een positieve ovulatietest (de piek) positief? Kan het zijn dat ik de piek heb gemist? Bedankt alvast.
Dat is het lastige... ik heb een cyclus tussen de 30 en 49 dagen. Vi d het zo raar dat het lijkt dat de testen weer aflopen
Idd nog door blijven testen! Succes! Het kan trouwens ook dat de testen naderhand nog verder verkleurd zijn. Daarom staat er (op die ik gebruik iig) dat je ze na 30 minuten niet meer mag aflezen.
En wat denken jullie van deze test? Nog even door testen? Of al positief? Is een twijfelgevalletje...
Doortesten is nig lang niet positief, is pas positief als de streep even donker is als fe controlestreep
bij mij liep m'n test de afgelopen 3 dagen heel langzaam op maar vandaag is die ook ineens weer lichter... snap der niks meer van
Wat vervelend! Ben je bekend met onregelmatige of lange cyclus? Ik testte 18 november positief en had 19 november mn ovulatie. Voelde hem ook echt in de vorm van kramp.
Ik zou ook nog even doortesten tot je een knaller hebt. Ben zelf gestopt met Action testen door dat turen maar van deze die jij gebruikt, hoor ik meestal goede geluiden. Succes met testen en hopelijk snel die knaller!!