Ik kon me niet inhouden! De vroege testen van sensibaby kwamen binnen en had al lange tijd niet naar de wc geweest dus ik dacht ach... Nu lijk ik vaag toch een lijntje te zien. Krijg het maar amper op de foto.. verbeeld ik mij deze? Bekijk bijlage 507880
Ik zie ook niks maar dat is ook niet zo vreemd. Je posi ovu was op 16-7. Dat betekent uiterlijk 18-7 je ei en dus nu pas 4 dpo. Onmogelijk om nu al positief te testen met een zwtest. Ik zou minimaal 6 dgn wachten en opnieuw testen.
Roggijuli.. ben het niet helemaal met je eens. Ik had namelijk de 16e ook veel afscheiding en een klein beetje bloed,wat meestal komt na de eisprong. Eisprong pijn kan ook komen na de eisprong ivm met slijm wat mee komt met het eitje wat ik zeer kan doen. Ik heb het gevoel dat de 16e mijn eisprong was en niet de 18e, toen was de ovulatie test om alweer negatief. Vroeg ben ik sowieso!dat gaf ik al aan hihi. Ik denk in ieder geval dat ik het lijntje iets te graag wil zien. Whahaha
Ok stel dat je ei dan inderdaad een paar uur na je positieve test is gesprongen, ben je nog steeds maar 6 dpo en echt te vroeg. Probeer het met 10 dpo nog eens. Succes! Ps... een negatieve ovulatietest betekent niet dat je eisprong al geweest is, maar dat betekent alleen dat je lh piek weg is. Vruchtbaar slijm heb je vaak een paar dagen voor je eisprong en bijna niet op de dag zelf.
Ik zie op de foto wel een vaag lijntje en op de test hier zelf. Ik dacht als het al iets zal zijn zou het nu duidelijker moeten zijn.. dus vanochtend kruidvat 2 voor 5 gedaan maar deze is omo wit. Toch blij dat ik dit nu heb gedaan.. al heb ik nu wel t idee dat deze ronde al voor mij voorbij is. Ik laat het nu maar rusten sowieso tot dinsdag.. hopelijk heb ik toch nog een kans gezien ik nogal vroeg was hihi