Een streepje is een streepje! Een heel licht streepje, een knal roze streepje... het blijft een streepje! Je zult er aan moeten geloven Je bent gewoon hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!
Deze testen zijn mooi positief. Action geeft volgens mij redelijk laat een positieve uitslag. Weet alleen niet met hoeveel HCG dus kan ook zijn dat ik het nu verkeerd heb. Naomi11 Misschien is het wat makkelijker als je zelf een topic opent. Anders kunnen we de testen misschien door elkaar gaan halen. Ik weet niet wat de mening is van andere leden, maar volgens mij zijn deze plus testen niet 1 van onze favorieten. Sorry zie dat je nu een eigen topic hebt geopend!
Ik zal morgenvroeg een cb doen. Eigen huisarts is met vakantie, altijd leuk. Moet donderdag naar een vervangende. En dan doorverwijzing naar de gyneacoloog. Vanwege mijn diabetes krijg ik meer groei echo's etc en moet ik beter in de gaten gehouden worden. Hoe gaat dat bij de ha? Gaan ze een lichamelijk onderzoek doen?
Ik had 2 dagen voordat ik duidelijk teste ook een test gedaan.. had niet zoveel geduld dus had m lekker laten liggen en ben mijn eigen ding gaan doen.. tot ik na 2.5 uur terug kwam en een streepje zag ben ik bij de testen van de foto toch maar even gaan wachten😂
Gefeliciteerd!!!!! Je bent gewoon hartstikke zwanger... Ik heb bij mijn zoontje helemaal geen kwaaltjes gehad. Nog geen dag misselijk geweest. Het is dat ik een echo had en zag dat mn buik groeide anders zou ik niet zeggen dat ik zwanger was. Oja, mn borsten groeiden de pan uit hahahaha!
Ik begin nu wel wat meer kwaaltjes te krijgen, ontzettend last van mijn darmen en af en toe van die plopjes in mijn buik. Verder nog maar even de echo afwachten, maar geloof het nog steeds niet hahaah