hi, Ik zit nu op cd19, afgelopen maanden heb ik mijn eisprong tussen cd17-20 gehad (ik temperatuur). Ik doe sinds een paar dagen ovulatie testen en deze waren steeds negatief (geen of nauwelijks zichtbaar streepje), maar vanmiddag had ik wel een duidelijke lijn. Nog niet gelijk aan de controle lijn maar wel goed zichtbaar. Maar toen ik net weer een testje deed was deze alweer veel lichter! Betekend dit dat mijn LH-piek vanmiddag geweest is en nu weer afneemt, of dat hij misschien nog moet komen? Ik heb een bijlage toegevoegd maar ik heb dit nog niet eerder gedaan dus ik hoop dat het is gelukt! Thnx!
Nee deze zijn niet positief. Teststreep moet minstens even donker zijn dan de controle streep. Het kan dan je je piek gemist hebt maar dat hoeft zeker niet. Kan ook best dat ie morgenochtend positief is. Zou zeker nog even 2x per dag blijven testen. Als je vandaag je piek gemist hebt dan zul je dat de aankomende dagen wel in je temperatuur zien.
Ok Dankje! Wie weet zou hij vanochtend positief zijn geweest, ik zal het nooit weten morgen nog maar een testje wagen
Nee helaas dat zal je nooit weten haha. Het LH-hormoon schommelt overigens wel je gehele cyclus dus dat ie nu lichter is zegt niks. Kan best dat ie morgen weer donkerder is of zelfs positief of misschien wel een minimaal zichtbaar streepje. In ieder geval wel fijn dat je temperatuurt!
Lijkt idd afgenomen dus dat je piek al geweest is. Maar pin me er niet op vast! Hoop voor jou dat ik ernaast zit
Ik zou in elk geval gaan klussen maar ook door blijven testen. Ik heb ook een keer gehad dat hij opliep tot bijna positief en uiteindelijk weer lichter werd. Ben door blijven testen en uiteindelijk een week later een knallende test en eisprong gehad
Bedankt voor de reacties! Ik heb vandaag nog twee testen gedaan, zie bijlage. Hij lijkt nu weer donkerder dan vanochtend. Temperatuur is ook nog steeds laag! Vanavond rond 21:00 nog maar even een testje doen en sowieso gezellig maken