We zijn zwanger van ons derde kindje en zoeken een leuke meisjesnaam. Daarbij heb ik ook nog wat wensen: Liefst niet beginnen met M of L Liefste met 5 letters Géén a of ie/y klank op het einde Zowel in NL als ENG goed uit te spreken Ik heb wat namen waar ik best verliefd op ben, maar toch blijf ik twijfelen. Ik heb een poll aangemaakt want ik ben benieuwd naar de meningen. Mocht je nog leuke aanvullingen hebben dan hoor ik het graag. Het broertje heet M.ason en het zusje L.orin. De naam Lune staat bij mij stipt op nummer 1. Maar ik vind het zo jammer dat het ook met een L begint.
Zou zelf de L gewoon doen als het DE naam is. Luun of Juun vind ik echt niet mooi. Lune of June vind ik wel mooi!
Vind Lune veruit de mooiste naam, maar Niven het beste passen (5 letters, eindigend op een N, andere beginletter) dus daarop gestemd.
Ik vind Niven het mooist bij broer en zus passen. Vooral ivm 5 letters en eindigend op een n. Ik vind dat altijd een mooi geheel. Logan zou dan ook kunnen, maar vind ik te veel lijken op haar zus. Dus bij deze wat andere namen die dat ook hebben: Arwen, Aspen, Bodin, Dilan, Espen, Jolan, Raven, Rosan, Rowan, Solén, Suzan
Dank voor alle reacties. Zoveel reacties, zoveel meningen . Maar onze keuze is gemaakt. Ik luister toch naar mijn gevoel.