Hoi meiden ik weet sinds kort dat ik zwanger ben. ik had in het begin nergens last van tot afgelopen maandag, toen werd ik een beetje misselijk bij het opstaan en heeft tot ongeveer 10 uur geduurt. ik vond het geweldig mijn eerste misselijkheid van de zwangerschap! nu hetvolgende later op de dag kreeg ik steeds meer last van mijn maag, en in mijn onderrug, koude rillingen een soort koortig gevoel maar ik had geen koorts. ik moest die avond gaan dansen en dat ging ook niet super was bang dat ik zou flauwvallen. vanacht ook een paar keer eruit geweest om dat ik veel moest plassen maar ook vanwege deze klachten. vanmorgen bij het optaan had ik precies hetzelfde en is de hele dag aangebleven. koude rillingen misselijk ontzettende pijn in mijn maag! niet veel kunnen eten daardoor. ik heb wel gewoon avond gegeten vandaag maar ik voel toch dat het niet helemaal lekker zit. heel verhaal ik vroeg me af of iemand dit ook heeft gehad : xxxxxxx
Ik heb dat ook gehad in het begin, wist toen nog niet dat ik zwanger was, maar dacht dat ik griep had, vond het alleen erg vreemd, dat die buikpijn (ongi-kramp leek het) niet doorzette, want dacht echt ongesteld te worden, al helemaal omdat ik ook druppeltjes bloed verloor. Toen ik testte was ik 5,5 week zwanger met dat grieperige gevoel die jij ook omschrijft. Zou niet weten of het erbij hoort, maar je bent niet de enige die er last van heeft Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan! Liefs, Charissa
thnx! het is alweer over, ik denk dat het een soort van buikgriepje is geweest, mijn moeder had er ook last van. hihi ik ga vandaag toch naar de huisarts vanwege mijn zwangerschap dus kan ik het gelijk vragen. xxxxx