Wie kan mij helpen !?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door , 14 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo iedereen,

Ik denk dat ik zwanger ben maar weer het niet zeker. En weet niet meer wat ik moet doen.
    Dit is waar ik tot nu toe last van heb, opgezette buik, kleine krampjes in mijn buik, veel plassen, obstipatie, wit afscheiding, brandend maagzuur, mijn humeur kan zo omslaan en mijn tepels zijn groter en donkerder. Van de grote van mijn borsten heb ik nog niet veel gemerkt.
    Heb al vorige week 2 testen gedaan, beide negatief.
    Vanmorgen naar de dokter geweest, en zei vertelde mij dat ik die testen of te vroeg had gedaan, of ik had teveel gedronken. Nu moet ik stoppen met de pil vanaf morgenochtend en kijken of die op gang komt. Ben 3e week van februari wel gewoon ongesteld geweest maar dit was minder als normaal.
    Dus vanmiddag nog 2 testen halen voor maandag of dinsdag..

Ik hoop dat iemand dit ook een beetje herkent en mij kan helpen of dat je gewoon tips hebt. Ik vind het allemaal erg spannend en weet niet meer wat ik moet doen !!

2. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    haj meisiej. ja heb de dokter nie gevraagt dan op bloed te testen? zo nee zal ik dat maar even gaan doen. En weet je niet wanneer je ongesteld had moeten worden of moet worden een dag daarna kan je past de test doen en kijken hoe die uit pakt. kus jaimy sterkte meis

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Heb je getest in je stopweek? Werd je toen wel of niet ongi? Eerder testen is idd te vroeg.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar eerste symptomen.

Graag je posts in een gewoon lettertypen plaatsen...

Elmo (moderator)

5. Niet meer actief

Hoi Jaimy !

Nee moest eerst afwachten tot ik ongi werd..
    Dus dan moet denk ik maandag zijn.. ben vanaf vandaag gestopt met de pil.
    Was toen ik de testen deed niet overtijd.. was nog bezig met het slikken van de pil. Dus idd niet echt vertrouwbaar.
    Dus het word allemaal erg spannend !

6. Als je de pil goed geslikt hebt is de kans wel heel erg klein natuurlijk dat je echt zwanger bent.

7. Niet meer actief

Dat is juist het probleem, ben hem een paar keer vergeten!

Deel Deze Pagina