wie kan mij helpen ? waneer kan ik nou testen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jojo29, 4 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    Hoi

even een vraagje.

voor zover ik weet heb ik tussen 1 en ongeveer 7 februari mijn ei gehad.

17 feb mijn inestelingbloeding gehad 2 dagen eerder dan mijn ongesteldheid want ik moest het de 19 feb eigenlijk worden.

ik heb al heel vroeg syntomen en ben toen naar de huisarts geweest

die stuurde mij door naar de vk omdat zij dacht dat ik langer zwanger was

de vk heeft een inwendige echo gedaan en daar zagen ze een vruchtzakje zitten met iets heeel klein erin.

maar mijn testen zeggen nog steeds negatief.

als ik het goed heb kan ik dan pas ongeveer de 16 de maart positief testen of toch later heel vaag allemaal want als ik nu nog negatief test
    dan zou er toch niks te zien zijn. het was wel moelijk te zien maar zeiden wel dat ik heeeel pril zwanger ben.

wie weet waneer ik kan testen.

ik wordt hier gek van.

ik weet dat ik een bloed test kan laten doen maar ik hou ook in mijn achterhoofd dat het nog fout kan gaan.

groetjes jolanda

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hai Jojo..

ik zit ongeveer met hetzelfde probleem, mijn nod was bij mij op 9 februari :S duss ik ben al 4 weken ofzo overtijd maar de testen zeggen
    bij mij ook nog steeds NEE!

bah ik heb ondertussen wel allemaal kwaaltjes en natuurlijk overal last van ;) maar er zit niks anders op dan af te wachten..

mijn moeder had het toen ze zwanger was van mij ook de eerste 3 maanden en ze bleek toch zwanger te zijn dus ik blijf maar hoop houden ;)

ik mag gelukkig 25 maart voor een echo...!

veel succes he

3. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je bent al ver overtijd.. dus ja wanneer kan je testen.. nu dus al een tijdjes, alleen de testen blijven negatief.
    Misschien eens kijken of je bloed geprikt kan worden.

5. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    haha ja tis allemaal zo raar.. ik heb het allemaal, zere buik, heb ook 2 wkn terug wat bruinig/rozig verlies gehad, en nog veel meer :D

maar ja het enige dat mijn dokter zegt is afwachten.. ik ben al blij dat ik 25 mrt mag voor die echo.. wil het nu wel is weten (ook als het niet zo is..) ;)

dus jij weet iig al dat je zwanger bent! gefeliciteerd joh..

jah bij mijn moeder dan 3 maanden maar ik vind wel apart..

we hopen er het beste van ;)

bloed prikken is ook een idee, maar mijn huisarts ziet me aankomen hihi volgens mij is ze me allang zat :D ik wacht het nog ff af tot 25 maart en dan zien we wel verder!

6. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht

hoi

we kunnen misschien gewoon te weinig hcg hebben maar wel zwanger.

ik zal gewoon gaan naar ha en zeggen ik ben 4 weken overtijd.

laat bloed prikken dan weet je het zeker soms kan je cyclus ook een keertje een storing hebben zal ik maar zeggen.

een ongi overslaan en dan wordt je het die maand alsnog

maar als je ook echt syntomen heb dan zou het best kunnen dat je zwanger bent.

zelf ik weet het maar ben nog onzeker.

ik heb nu echt last van mijn buik en denk ooow laat me alstublieft niet ongesteld worden terwijl het nu nog helemaal niet kan

maar ja het is afwachten en spannend.

groetjes.jolanda

7. Niet meer actief

jojo, dus ze weten nu wel zeker dat je zwanger bent en dat het niet misschien is ?

Waarom hebben ze geen bloed geprikt?

Want de ene keer zeg je 17 feb was mijn innesteling andere keer is het je ongi geweest.
    Als het je innesteling is geweest en ze zien iets op de echo moet het ook in je urine te vinden zijn.
    En anders wel in je bloed !
    Ik snap niet dat je wacht tot 13 maart, want ik had allang een bloed test aangevraagt.
    Maar ze zijn er eigenlijk nog niet zeker van omdat ze een blastocyst hebben gezien er dus eigenlijk nog van alles mis kan gaan..

8. Niet meer actief

En gien hoelang ben jij al gestopt met de pil?
    En heb je altijd een regelmatige cyclus?

9. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hoihoih,

nou ik heb nooit de pil geslikt dus daar kan het niet an legge ;)

ben nooit helemaal stipt op tijd maar langer als een week overtijd ben ik nooit, meestal een dag of 5 te vroeg of te laat..

dus vind het heeel apart, daarom geloof ik ook ni egt dat het 'opeens' maanden achter mekaar kan uitblijven :S

maja.. jojo, heb ook telkens last van mn buik terwijl het geen ongi gevoel is... pff wat een rarigheid :D

10. Niet meer actief

Dan kan het daar zeker niet aan liggen ben benieuwd Gien ;)

11. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht

hoi

nee 17 feb is mij inesteling geweest maar het kwam de zelfde tijd ongeveer als mijn menstruatie.

maar omdat het lichter was dan normaal wist ik dat het geen ongesteld heid was.

maar ik heb gebeld en ze zeiden dat ik 4 weken later pas kan testen dat is dan ongeveer tussen de 16 de maart en 19 de

het was namelijk nog heel pril en heb nog geen ongesteldheid over geslagen in prensiepe.

zo was het ook ongeveer ook bij mijn eeste.

je kan pas testen op nod dag.

ze hebben het gezien en gezegd een hele pril zwangerschap

dus het is waarschinlijk zo pril dat ze hebben gezegd wacht even af en kom later nog eens terug voor een 2 de echo want dan is het alweer 2weken verder enzal het wel gegroeit zijn en dan ga ik ook ergens anders waar ze het nog duidelijk en beter kunnen zien.

maar ik denk dat ze een beetje vaag deden omdat het ook nog fout kan gaan en ik heb om een bloed test gevraagt maar dat vonden ze niet nodig nog.

ik ga gewoon volgende week en dan zie ik het wel.

en als de testen nog steeds zeggen negatief dan sta ik erop om een bloed test te doen.

ik kan ook een te weinig hcg aan maken sommige vrouwen hebben dat en zijn toch zwanger.

maar ik zelf vind het ook onduidelijk ik weet ben zwanger maar omdat ik het heel vroeg voelde en het nu al weet kan het zijn dat het nog te vroeg is om te testen gewoon afwachten dan maar toch.

er kan nog alles mis gaan ik blijf positief maar alles kan daarom zeiden ze waarschijnlijk nog niet zo heel veel die vk.

ik weet het allemaal zo onduidelijk ik zelf wordt er al gek van.

ook zo ingewikkeld die cyclus

soms kan je het maar beter weten als je gewoon overtijd ben en dan een test doen.

maar bij toeval weet ik het nu omdat de ha dacht dat ik langer zwanger was van januari maar volgens de vk klopte dat niet was dus heel pril.

meid het is afwachten laten we er maar van uit gaan ik ben zwanger.

want de syntomen liegen er ook niet om.

en tja gaat het fout is het balen maar je houd het helaas niet tegen het kan ook fout gaan als je 2 maanden bent en zelf als je 7 maanden bent

alles kan gewoon positief blijven denken. toch.

groetjes jolanda

12. Niet meer actief

Ik snap het echt niet hoor omdat je 17 feb een innestelingsbloeding hebt gehad kan pas 4 weken daarna posi testen. Dat klopt van geen ene kant want, een innesteling van 5 - 10 dagen na de bevruchting plaats. Dus zou jij als je zwanger was gewoon nu positief moeten kunnen testen en niet 4 weken later. En aangezien je ook al 10 dagen overtijd was ofzo toen je de echo kreeg, moet je ook meer zien dan een blastocyst.

Meid ik denk echt dat die 17 feb gewoon je ongi was en dat die dokters maar wat kletsen tegen jou.
    En anders heb je gewoon veel later je eisprong gehad dat ze daarom alleen een blastocyst zagen.
    Hopelijk heb je volgende week duidelijkheid succes !

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik bekijk het zo als jij zegt 17 feb innesteling
    zou je 2 weken later 2 maart dus moeten kunnen testen

4 weken snap ik helemaal niks van
    Ik zou een andere dokter zoeken

14. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Oke, een heel raar verhaal..

Ik zou ook lekker een bloedtest aanvragen..

15. Niet meer actief

Niet eens 2 weken later 5 tot 10 dagen later moet ze dan een posi test kunnen hebben.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ga van het langste uit hahaha
    dus als een test nu zegt nega zal het wel niet zo wezen

Ik snap het hele verhaal van dr echo ook niet
    je bent wel of niet zwanger
    en als het dan niet duidelijk te zien is oke een week later terug komen en bloed laten prikken

Ik had mn zelf niet zo lang in onzekerheid laten zitten

17. Niet meer actief

Ik ook niet hoor.
    En met een blastocyst hoeft er volgens mij ook geen innesteling plaats te vinden.
    En ga je ook niet zeggen je bent zwanger.
    Dan moeten ze meer gezien hebben dan een blastocyst.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mijn idee ook
    Ik zal als ik jou was jojo nu nog testen en als ie nega is nog gaan bellen voor een eerdere echo
    en maar eens zeggen dat je het wel een beetje zat bent

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je zegt zelf.. je kan testen op je NOD.. die was toch 17 februari zei je? toen moest je toch ongesteld worden?

20. Niet meer actief

Ze zegt 19 feb was dr NOD en 17 feb heeft ze wat gebloed.

En ze heeft eind feb een inwendige echo gehad, dus had ze toen 5 weken en 2 dagen zwanger moet zijn. En bij die echo hebben ze alleen blastocyst gezien. Wat mij onmogelijk lijkt want dat heb je in week 3 dus wanneer je eisprong net geweest is en het eitje bevrucht is.

Deel Deze Pagina