hey meiden, effe een vraagje ik heb namelijk spatische darmen Als je zwanger ben word dat dan erger? Want heb echt veel pijn in me buik af en toe ken ik gewoon niet lopen zo zeer dat het doet. ik hoop dat er iemand is die mij ken helpen? Groetjes en alvast bedankt voor je antwoord
Sorry ik kan je niet helpen. Miss dat je met de zoekfunctie iets kan vinden over spastische darmen en zwanger. Liefs wolly
Ik heb zelf ook spastische darmen en daarom het nodige op internet erover opgezocht; de kans is groot dat het tijdens een zwangerschap minder is of zelfs helemaal weggaat. Dit komt omdat je hormoonhuishouding erg verandert in die tijd. Zelfs na een zwangerschap kan dit minder blijven of wegblijven. Het kan echter wel altijd weer terugkomen. Dit zijn de berichten die hierover te vinden zijn. Zelf heb ik hier nog geen ervaring mee. Tuurlijk hoop ik dat dit voor mij straks ook zo is. Maar voor de zekerheid ga ik er maar vanuit dat het hetzelfde blijft. Kan het altijd nog meevallen! Ik wens je veel succes met je darmen en met het zwanger worden!
dank je voor je reactie ik ga vandaag een beetje google en kijke wat voor informatie dat ik ken vinden. groetjes