Hi allemaal, Ik zit even met een vraag die ik niet kan thuis brengen. Ik heb nu al ongeveer 4 weken last van een "borrelende" buik...Dit is aan de linkerkant van mijn buik...vanbinnen trilt het helemaal en aan de buitenkant kan ik dat ook voelen. Zou ik nu zwanger zijn hierdoor?
Het zou kunnen dat je zwanger bent ik had het in het begin wel maar het kon net zo goed van het eten komen. Alleen een test zou uitsluitsel kunnen geven. Heb je al een test gedaan? Liefs wolly
Nee dat heb ik nog niet gedaan....want over 2 weken moet ik eigenlijk ongesteld worden...dus dan is het denk ik slimmer om nog even te wachten... Maar door het eten kan het niet komen...dit "geborrel" komt vaak aan het einde van de dag opzetten en 's avonds is het samen met pijnlijke steken in me onderbuik, ook aan de linkerkant.
Ik herken het niet als zwangerschapsverschijnsel. En trouwens, het wel of niet hebben van verschijnselen zegt niet veel over het wel of niet zwanger zijn. Groetjes
Maar je schrijft eerder al dat je er al 4 weken last van hebt en dat over 2 weken pas ongi moet worden. Als ik het dan zo lees komt het denk ik niet van een zwangerschap. Miss even naar je huisarts gaan die zou miss kunnen zeggen waardoor het komt.