Romer King of Maxicosi autostoeltje? (9 mnd - 3,5 jaar)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wen26, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hallo!

Mijn dochtertje is nu 4,5 mnd en ik ben me alvast aan het orienteren op het volgende autostoeltje, dus die vanaf 9 mnd.

Nu zie ik ze natuurlijk van het merk MaxiCosi, maar ook van Romer King.
    Welke is nu beter, of maakt dat niks uit? Voor ons is het in ieder geval belangrijk dat hij makkelijk te verwijderen en plaatsen is omdat wij 2 auto's hebben en dus regelmatig het stoetje van de ene naar de andere over zullen zetten.
    Nou goed, alle ervaringen & tips zijn welkom!

Alvast bedankt...

gr Wendy

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij zijn helemaal tevreden met onze romer king stoel, heel makkelijk te plaatsen (ik vond het zelf makkelijker dan de maxicosistoel) en onze zoon zit er heel goed in. fijne slaapstand ook.

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Een maxi cosi stoel past bij ons niet in de auto (te korte veikligheidsriemen)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij hebben de Kiddy infinity pro, kwam als beste uit de test van de ANWB, is goedkoper dan de Romer, weegt heel weinig en je zet hem zo over van de ene in de andere auto. Misschien ook het overwegen waard.

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha Wen :D Lees even hier met je mee hoor, ben ook erg benieuwd naar de ervaringen van de Romer. De maxi cosi vind ik wel makkelijk uit en in de auto te plaatsen. Verder is dat ook een fijne stoel. Maar eigenlijk willen we toch die vrolijke stoel van Romer :D

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik was vanochtend in een babyzaak en heb even gevraagd wat nou het verschil is tussen de maxi cosi en de romer. De romer is makkelijker in de auto te zetten. Bij de cosi gaat de gordel voorlangs en past dus niet in iedere auto. Soms zijn de gordels gewoon te kort :( De romer heeft een diepere "zit", daar kunnen ze langer in zitten, aldus die verkoopster. En bij de romer is de hoogte van de gordels makkelijk te verstellen. Is bij de cosi een heel karwei (weet ik uit ervaring)
    Dus ik ben er uit :het wordt de romer :D

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    top Meiske... dan bestel ik die ook, vertrouw volledig op mijn mede-februari-mama! ;) :)

Deel Deze Pagina