nog steeds de neiging om te testen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door summer, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nu een goede week na mijn 3 testen heb ik nog steeds de neiging om een test te doen.
    kan er met mijn kop nog steeds niet bij dat ik zwanger ben.
    heb ook totaal geen klachten behalve die rot ongie buikpijn.
    is dit normaal hebben andere dat ook?

2. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ja die ongi pijnen heb ik ook al moet ik zeggen dat het bij mij al wat afneemt.
    ik heb er vorige week zelf eentje gehad die zo pijn deed dat ik dacht ojee het is over ik viel er bijna van flauw zo pijn deed ie.
    maar het is al wat minder.. af en toe nog wat steekjes... en ik heb zelf nog steeds de neiging om een test te kopen om nog even te kijken of het nog wel zo is hahahaa

3. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    hoi Summer,
    wij gaan ongeveer gelijk op! leuk.
    ik heb ook nog niet zo heel veel last, maar had twee weken geleden wel die ongipijn alsof het eraan zat te komen maar dat was natuurlijk niet zo.
    Er zijn veel sites waarop je kunt lezen over zw om er meer over te weten te komen. Ga lekker lezen en laat het over je heenkomen.
    (als je straks wel misselijk bent dan verlang je terug naar deze tijd..........)
    Sterkte daar met de krampen, enne testen heeft geen zin meer, want een test die positief is die liegt nooit. Een negatieve test kan nog wel eens te vroeg zijn maar met een positieve test ben je toch echt zwanger!!!!
    Groetjes Ariƫlle

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nou meid als je het leuk vind dan koop je toch gewoon nog een test en dan doe je er toch een ;)
    (desnoods bestel je nog zo'n setje van een paar eurie).

Ik kan me het wel voorstellen hoor!
    Het zien verschijnen van zo'n streepje, of het woordje 'zwanger' vind ik tot nu toe ook wel de grootste kick ooit hoor!!!!

Ik heb nog een test liggen, en die bewaar ik ook voor over een paar dagen, wil het gewoon nog 1 keertje zien.................dat het ECHT, ECHT, ECHT zo is!!!!!!!

Trouwens als je met dingen zit moet je anders eens bij de 'vragen aan de verloskundige' kijken. Daar heb ik ook al wat antwoorden op mijn vragen gevonden, we zitten vaak toch met dezelfde dingen ;)

5. sim

sim Niet meer actief

die krampen kunnen je inderdaad vreselijk ongerust maken, ik heb zaterdag zelf nog een tampontest gedaan zo'n ongigevoel had ik. meis ik zou niet meer testen, je hebt drie positieve testen, en zoals boven gezegd wordt die worden niet zomaar positief, die ongipijn komt echt omdat je baarmoeder groeit, ik kan me heel goed voor stellen hoe je je voelt, die eerste weken duren zo lang (soms nog langer dan wachten op je nod) probeer er toch van te genieten...

6. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    sim je hebt gelijk hoor.
    Hoe voel jij je nu met 12 weken??
    Ariƫlle

7. sim

sim Niet meer actief

ik had gehoopt dat de misselijkheid wat zou verdwijnen, dacht vorige week ook even dat het voorbij was, toen voelde ik helemaal geen syptomen meer en dan ga je je ook weer druk maken, maar gister een echo gehad en eigenlijk geloof je dan pas dat het echt is (ondanks een eerdere echo maar ja dat was meer een vlekje, wat we heel trots aan onze sociale omgeving lieten zien :rolleyes: ) maar nu zag je echt een heel druk kindje, en dan denk ik bij mezelf, waar om al die testen en tampontesten, zolang je geen bloed ziet zou ik me geen zorgen maken, je baarmoeder groeit met schokjes, niet geleidelijk, en dat is denk ik waarom je dat ongigevoel hebt.

8. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ondanks mijn groeiende buik heb ik ook nog steeds het gevoel van "zou het echt zo zijn of houdt mijn lichaam me voor de gek"
    Zelfs na 2 echo's en 2 bezoeken aan de vk (klinkt dom, maar wel waar)

In de eerste weken wilde ik ook iedere dag wel testen.
    Maar dan heb je een positieve test in handen met een YES gevoel. 2 uur later kan je wel weer opnieuw beginnen.

Althans dat had ik!

9. sim

sim Niet meer actief

ja precies, echt een dure verslaving dan ;)

10. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    ja dat is wel zo,
    waarom zijn vrouwen van nature zo ongeduldig als het daarom gaat??!!!

11. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ja, had ik ook wel hoor. Ik was blij dat MvM nog een test deed. Ik was weer net zo zenuwachtig, maar natuurlijk was hij positief.

12. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Ik ga over een paar dagen ook weer testen hoor!!!
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik volgens mij elke week wel een test gedaan net zolang tot ik naar de verloskundige mocht. Ik dacht: dan kom ik daar straks en dan zeggen ze: Nee hoor je bent helemaal niet zwanger!
    Dat was toch echt het ergste scenario wat ik kon bedenken!!! ;)

En ja die soort ongikrampen heb ik ook. Bij mijn vorige ZW ook tot een week of 6, 7 en toen was het over. En nu begint het ook al weer. Beetje zeurende pijn en is eigenlijk het grootste deel van de dag wel aanwezig.

13. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    tja het is voor iedereen ook zo herkenbaar he
    maar jaik moet nog zeker een week of 6 a 7 wachten voor ik een echo krijg en dat iswel erg lang vind ik
    als ik die maar gehad heb ben ik gerustgesteld

14. hier nog 1

heb 1 test gedaan,die overduidelijk zwanger aan gaf.
    voel mij heel anders als vorige keer(miskraam met 5,5 week)
    heb minder pijnlijke borsten,maar ben nu wel heel de dag door misselijk met vlagen.

moet mij ook bedwingen om niet naar de winkel te gaan en een test te gaan kopen.
    moet eerlijk zeggen dat ik er nog 1 achter de hand heb,die ik eind deze week wil gaan uitvoeren.

vorige zwangerschap heb ik 6 testen gedaan,....eigenlijk ook van de gekken.

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb best vaak nog een test gedaan. Voordat ik naar de huisarts ging om het echt zeker te weken. Ook al had hij het vastgesteld voordat ik naar de gynecoloog ging heb ik er ook nog gedaan.

Dus gewoon lekker doen als je je er lekker bij voelt.

16. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Goh ik wist pas bij 8 weken dat ik zwanger was....

Ik ging helemaal kapot van de Pijn heb op een gegeven moment maar een kruik gekocht...
    ik dagt dat ik ziek werd... hele tijd kotsen en Enorme buikpijn

maar jah niet bij nagedacht dat ik zwanger zou zijn...

kep 2 testen gedaan maar de laatste was 10 december... en was negatief... dus ik had geen flauw idee wrom die ong. ook wegbleef...

dus ik bloedtest gedaan.... was ik toch zwanger :D

spoedecho gedaan om te kijken hoever ik was enzo.. :)

bleek dus dat ik vanaf 13 december thuistest kon doen.. 3 dgn later dan ik had gedaan... :S

17. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Heel herkenbaar al die testen doen. Ik heb volgens mij tot week 14 wel 10 keer getest!!! :oops: Totdat de vk zei, dat je ook positief test als je wel een miskraam hebt gehad, het hcg blijft nog eventjes in je bloed. Nou, toen was ik wel genezen......in ieder geval, lekker genieten van de 'streepjes'!

XXX

18. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Heb ik ook gedaan tot aan week 11. Ben gister naar de gynecoloog geweest en heb het hartje gehoord, dus nu laat ik die testen maar voor wat ze zijn.
    Heb zeker 10 stukken testen gekocht onder 11 weken.

19. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    hoi Flappie,
    dat wilde ik eigenlijk ook net zeggen. Je blijft zwanger testen tot je een miskraam hebt gehad en nog wel even daarna waarschijnlijk dus eigenlijk heeft het totaal geen zin.
    Geniet ervan dat je nu zwanger bent....en hoe het verder allemaal gaat lopen dat moet je toch echt afwachten.

20. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nou dames heb me niet in kunnen houden
    heb net dustoch nog een test gehaald
    jaik weet het zonde van het geld na3 positieve testen
    ik hoop dat hij nu gewoon duidelijker positief is