wel of niet????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jody, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Dames misschien kunnen jullie mij antwoord geven.

Ik heb zaterdag en zondag redelijk wat bloed verloren :)oops: , sorry, niet echt smakelijk)
    Maandag en dinsdag niets meer te zien. Woensdag een kleine bloeding gehad (nog geen maandverbandje waard) donderdag niets te zien en vandaag weer een klein beetje.....
    Hopeloos!!! Wie heeft dit ook gehad, waar kan dat aan liggen? Kan dit van de spanningen komen?
    HEEEELLLLLLPPPP!!!!

Groetjes kit

2. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    He Jody,

Ik heb dit nooit gehad , maar
    aan je banner te zien had je net je menstruatie gehad, klopt dit... want het kan dan dus niet van je menstruatie komen, bel anders even met je huisarts, meis.. dan weet je wat het is en kun je geruster zijn..

Liefs Lis

3. Niet meer actief

hai meid. Wanneer ben je met de pil gestopt? anders zou het daarvan kunnne zijn. Heb ik ook gehad als je niet vertrouwd bel je HA!
    gewoon doen daar is hij voor. ;)
    groeten jennie72

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

misschien ontpillen?? kweet nie..waneer je gestopt bent met die rothormonen, ik weet in iedergeval nu al dat ik nooit meer aan die troep ga.. :) ;)

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    meest logische zou zijn dat het van het stoppen met de pil is dan kan je hele hormoonhuishouding in de war zijn met dit wat jij nu hebt als gevolg, maar idd als je het niet vertrouwd gewoon even je ha bellen meid..succes

zonnestraal,

Lekker he het idee niet meer met de pil hoeven te beginnen.. :D hier zijn we er gelukkig al over uit dat ik niet meer aan de pil hoef, en dat het nu zijn beurt is... ;)

6. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Denk niet dat het van het ontpillen is.
    Ben in November al gestopt!
    Het is gewoon erg vervelend. Steeds als ik er niet meer aan denk, kan ik me weer verschonen. ( :oops: sorry, weer smerige details)
    Het zou van mijn ongi kunnen zijn maar dan is die ongi.
    Als je zwanger bent, kun je dan gaan vloeien als je extra inspanning levert? Zoals sjouwen met bestratingstegels?
    Heb verder geen zw kawaaltjes.... Ach ja, het zal ooit wel weer goed komen, toch?

groetjes kit

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nee dan zal het idd wel niet van het "ontpillen" zijn (sommige artsen dat ontpillen eigenlijk niet bestaat) het kan idd toch van je menstruatie zijn, maar meid als je het niet vertrouwd bel je toch je ha zodat die je gerust kan stellen als je je zorgen maakt....

als je zwanger bent kun je idd iets vloeien maar dat is vaak zo tijdens de innesteling, of als jullie geklust hebben en je baarmoedermond mischien iets gevoelig is..daar heb ik de laatste week ineens veel last van, en hoor dindsdag van de gyn wel wat het is??? komt zo ineens plotseling sinds een week opzetten als we bezig zijn geweest, terwijl ik daar verder nooit geen last van heb, dus ja daar maakte ik me wel iets ongerust over en dan is de gyn er om je (hopelijk) gerust te stellen, dus pak die telefoon als je het niet helemaal vertrouwd meid...

succes

8. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    beste Kit

ik heb hetzelfde "probleem" heb afgelopen maandag wat (bruin) bloed verloren,(redelijk wat) toen niets meer, woensdag weer een (heel klein) beetje inmiddels 8 dagen overtijd, snap er niets van

gr Ing

9. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Ing,

Heb jij al getest?
    Ben eigenlijk benieuwd maar durf niet, bang voor een neg. uitslag.
    Misschien toch maar maandag de ha ff bellen.
    Bedankt allemaal!

groetjes kit

10. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    oh sorry ing, las net onder een ander topic dat je al getest hebt.
    Veel succes met de andere testen.

Groetjes kit

11. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    ja heb al getest, gisteren vage streep, vanmorgen (ongeduldig) weer nieuwe test, deze was negatief,
    ik wacht af tot na het weekend dan weer testen, snap dat je angstig bent voor een test, ik zou hem wel doen hoor maandag is ook niet prettig die onzekerheid !
    gr Ing

Deel Deze Pagina