Hebben jullie dat ook, een speciale reden waarom het deze maand écht moet gaan lukken, bijvoorbeeld NOD op je trouwdag of zo. Ik zat bij FF al sinds mijn eisprong tegen de datum 16-03-2007 aan te kijken, de dag dat ik uitgerekend ben áls ik zwanger wordt deze maand. Ik snapte eerst niet waarom de datum me zo bekend voor komt maar vanmorgen schoot het me ineens te binnen, op die dag is het precies 7 jaar geleden dat mijn man en ik verkering kregen. NU heb ik echt zoiets van het MOET gewoon gaan lukken deze maand. Op zo'n mooie dag uitgerekend zijn kán toch haast geen toeval zijn. Natuurlijk is de redenatie gewoon onzin, maar het geeft wel een speciaal gevoel deze maand.
goeie datum om 16 maart te bevallen dan ben ik namelijk die dag ook geboren (in 2007 dan alweer 31 jaar geleden)
Dat had ik afgelopen maand, mijn eisprong zou op mijn verjaardag zijn (2 juni) en we zouden 17 juni een weekend (zat-zon-ma) naar zandvoort gaan ook omdat we de zondag 5 jaar getrouwd waren, en ja dan heb je zoiets van het zou zo mooi zijn als het op je verjaardag verwekt is zeg maar en dat je erachter komt op het moment dat je weggaat om je trouwdag te gaan vieren, helaas werd ik de donderdag ervoor (zij het maar 1 dag) toch ongesteld jammer genoeg maar dat was echt wel een maand dat ik zoiets had van ja nu, ook omdat de week na de eisprong ik ontzettend veel last had van mijn borsten , die deden ontzettend zeer, was wispelturig, moe nou ja je kent het wel al die dingen die bij een eventuele zwangerschap kunnen horen hahahah En ook ik dacht dit wordt em zoveel zoveel toevalligheden ineens hahahaha Maar ja nieuwe ronde maar weer
dat heb ik ook. Ik was afgelopen dinsdag jarig de 27ste, en mijn vriend ook, wij zijn op dezelfde dag jarig. Smorgens had ik positief ovu getest dus hebben savonds geklust, hopen dat het raak is, dan is het kindje op onze verjaardag verwekt!
Mijn eisprong is, als het volgens de berekening gaat tenminste, precies op onze trouwdag.. Zijn dan 3 jaar getrouwd Ik vond het wel erg grappig in ieder geval....
Deze maand heb ik dat ook. Maar misschien doe ik het ook wel om te vergeten dat het ronde 8 is. NOD dag is 27 juli, dag dat we 5 jaar getrouwd zijn en 15 jaar bij elkaar zijn. Wat ik ook nog zag is dat dan bevallingsdatum 5 april wordt en mijn wederhelft is 4 april jarig. Dus 2x speciaal deze keer. Groetjes Monique
als ik positief getest had, had ik positief getest op me broers verjaardag en zou ik 6dgn na mijn verjaardag uitegeekend zijn! hahaha
ik had dat ook hoor, de laatste ronde was mijn nod precies op mijn verjaardag en dat leek me zo geweldig!! en ik heb idd mijn kado gekregen op mijn verjaardag!!! ik hoop voor jou dat het bij jou ook lukt!!!
Als ik deze ronde zwanger raak, dan is de bevallingsdatum volgens de calculator 1 april. Dat is de verjaardag van mijn moeder, en het lijkt me het beste cadeautje dat ik haar ooit kan geven.
ik wil ook graag dat het deze maand lukt met zwanger worden. Volgende maand dan gaan we trouwen en heel de familie ( onze beide familie is niet groot hoor ) is dan bij elkaar en dat gebeurd niet vaak omdat wij in het zuiden wonen en de familie van mijn vriend in het noorden. Dus dan zou het natuurlijk fantastisch zijn om gelijk te kunnen zeggen dat we zwanger zijn We zijn druk aan het klussen en hopen
HIHI, leuk om te lezen waarom iedereen zo graag wil dat het déze keer raak is. Volgende maand hebben we ongetwijfeld weer een ander excuus, maar ik vind het fantastisch om te zien dat we allemaal zo hopen op een succesje.
ik wil het gewoon omdat dit me 7de ronde is haha..vannacht droomde ik dat ik positief teste..maar dat kan geen teken zijn aangezien ik vandaag me ei heb het zou leuk zijn als het voor jullie uitkwam!!