Hoi Dames, Onderwerp zegt het al: zijn er dames die een paar dagen voor hun eisprong al klachten hebben? Lage rugpijn, iets gevoelige borsten en/of tepels, meer afscheiding e.d. ? Ik ben echt benieuwd want deze maand heb ik er namelijk last van, in de eerste fase van mijn cyclus enkele dagen erge lage rugpijn gehad en sinds drie dagen af en toe tintelende tepels terwijl mijn ei 17 augustus moet springen. ik gebruik ovutesten (nog geen positieve test) en temp voor het eerst.
Hier gevoelige (soms ronduit pijnlijke) borsten in de dagen rond de ovulatie (paar dagen ervoor tot paar dagen erna). Lage rugpijn komt mij ook bekend voor deze maand, maar kan toeval zijn: heb ik nog niet eerder in de gaten gehouden. En afscheiding (hoeveelheid / textuur) kan je enorm helpen bij het bepalen van je vruchtbaarheid! Google maar eens op fertile cervix fluid en dat soort dingen.
Bedankt voor je reactie. Mijn cervix slijm heeft me helemaal van de wijs gebracht. De afgelopen dagen creamy en nu bijna droog Ik heb nooit echt vruchtbaar slijm gehad in mijn leven. Ik zal maar door tempen en af wachten. Hopelijk volgende maand niet zo veel last voor mijn eisprong.
Ik dacht ook dat ik van mijn afscheiding wijzer werd, maar ik verloor zondag mijn cervix slijm( echter maar een klein beetje) daarna niets meer tot vandaag een grote sliert slijm! Ik weet nu niet wanneer mijn ei is!! We hebben eergisteren geklust, vanavond, morgen tot zondag is mijn vriend weg!! Dan heb ik in principe toch genoeg geklust!? Ik ga eens even kijken naar die site!!