Heel erg bedankt dat jij me wel snapt. Ik blijf lekker op me roze wolk vliegen. Tuurlijk kan het mis gaan daar zijn wij bewust van. Maar daar gaan wij niet bij stil staan. In februari 9 maanden beurs en mocht het nog steeds goed gaan.Gaan me vriendin en ik lekker shoppen.Lekker veel buik banden en zo. Ik wens jou heel veel geluk toe.
Nou meid ik zou er ook lekker van genieten hoor! Jouw verhaal lijkt een beetje op een oude vriendin van mij die was ook 22 weken zwanger toen ze het haar moeder en vriend vertelde en haar eerste echo had. Ik wist het al wat langer maar ze heeft toen der tijd zoveel gemist alleen zij vond het niet zo erg. Ze werd later weer zwanger en is toen ook nooit naar de vk geweest of wat dan ook geloof pas op het laatst dus ook nog es heel gevaarlijk. Ik zou zeggen lekker genieten en ookal zie je idd niet veel op die echo (ik ben normaal ook van mening dat je pas echo moet laten maken rond 12 weken,maar bij jouw is wel even iets anders ) gewoon lekker doen en genieten zodat je alles van begin tot eind mee maakt! En veel plezier op de 9 mnd beurs
Heel en heel erg bedankt! Wie weet zie ik je nog wel eens dan laat ik over een paar maanden wel een foto zien
Joehoe toch zwanger. Enne over vroeg testen daar moet je je niets van aan trekken hoor. Ik teste voor de grap 5 dagen voor mijn NOD en tada hartstikke zwanger. Oke kansen bestaan dat het mis gaat maar het kan ook goed gaan. Veel plezier bij je echo en laat jij je maar eens lekker vertroetelen door je VK.
@ Kimmeding Zeker Yoehoe!Ik kan het wel van de daken schreeuwen.Vandaag ben ik 1 dag over tijd. Ik ben gewoon echt zwanger.Tuurlijk kan het misgaan dat kan ook met 12 weken.Maar wij gaan er vanuit het gaat goed. Ik wens je heel veel geluk toe. Ik voel me zo en zo goed.