Mijn man en ik zijn nog niet bewust bezig met een derde kindje, maar doen er ook niets aan om het te voorkomen. Met andere woorden, het is welkom als het komt maar als het nog even duurt is dat voor nu nog prima Deze maand is echter de eerste maand waarbij het weleens 'echt' raak kan zijn. Na het vrijen had ik die nacht mijn eisprong (is altijd vrij pijnlijk, dus kan niet missen). 1 dag later wat bloedverlies gehad en bedacht me ineens dat ik dit ook bij de 2de zwangerschap had... Innesteling? Dit was vorige week zaterdag en vanavond verloor ik weer wat bloed, ik zou volgende week zaterdag weer ongesteld moeten worden. Ben benieuwd wat jullie gedachte hierover is. Vreemd genoeg begin ik stiekem ineens enorm te hopen dat het toch raak is
Innesteling de dag na je eisprong kan geloof ik niet hoor, dat is echt te vroeg. Vandaag zou het dat misschien wel kunnen zijn . Hopelijk is het raak!
Haha, ik ook maar ik heb wat meer ervaren dames om mee heen en toevallig kwam die vraag naar boven . Geloof dat het gemiddeld rond dag 5 ligt, maar kan al vanaf dag 3 maar... Da's geloof ik wel uitzonderlijk.