zijn dit zwangerschaps verschijnselen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nicole2, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole2

nicole2 Nieuw lid

6 jul 2012
    2
    0
    0
    #1 nicole2, 6 jul 2012
    Laatst bewerkt: 6 jul 2012
    Hoi ik heb een vraag wie weet of dit zwangerschaos verschijnselen kunnen zijn ik heb zins kort last van miselijkheid niet zo dat ik moet over geven alkeen net even ik heb ooknlast van af en toe hoof pijn en duizelg en een raar smaak in mijn mond en geromel in mijn darmen het is me zins 2 daggen op gevallen dat mijn blauwe aderen zichbaar zijn en ook heb ik afen toe heel licht kramp in mijn onder buik me buik is ook aleen tijdje opgezet

2. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    Het klinkt als een zwangerschap, maar alleen een test kan uitsluitsel geven...

3. nicole2

nicole2 Nieuw lid

6 jul 2012
    2
    0
    0
    Hoi ja die mag ik pas over een week doen dus moet daar nog even mee wachten

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Pas dan kun je zeggen of het idd zwangerschaps symptomen zijn.
    Je lijf kan je goed voor de gek houden.
    spannend.

5. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik ben ook vaak misselijk geweest nog redelijk 'ver' voor dat oma langs komt nu had ik van de week gegoogled en zwangerschaps symptomen en pms symptomen zijn heel erg gelijkwaardig! En ze hoeven niet elke maand het zelfde te zijn er zijn hele kleine dingetjes waar je het uit zou kunnen opmerken maar dat hoeft niet ik heb ook gehoord dat soms door een lage hcg waarde alleen een zwangerschap kan vast gesteld worden door bloedprikken. Komt natuurlijk niet heel erg vaak voor maar een enkeling is er altijd en ik denk altijd maar zo cijfers zijn nationaal en vrouwen zijn internationaal.
    Je weet het maar nooit tot het je echt overkomt denk ik en je kunt ergens wat zekerheid vinden op een gegeven moment.. Sterkte! x

6. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Al nieuws Nicole..? de week is voorbij dus neem aan dat je getest hebt?

Deel Deze Pagina