Hallo, Ik snap iets niet... Zo'n 2 weken terug heb ik een paar keer mijn pil vergeten.... Vorige week heb ik besloten om helemaal te stoppen. Dus ik ben halverwege de strip gestopt Een week geleden begon ik ongesteldheidpijn te krijgen .wat eigenlijk te vroeg is, want ik heb uitgerekend dat ik ongeveer 5 december ongesteld moet worden. En heb normaal een cyclus van 29 dagen. Afgelopen zaterdag 25 november merkte ik iets. Ik kreeg een klein beetje donkerbloedverlies, wat heel snel voorbij was de volgende dag kreeg ik hetzelfde tot nu toe het komt en het gaat .Dit keer was mijn cyclus 22 dagen. Dus mijn vraag is .komt dit omdat ik halverwege gestopt ben met de pil?
normaal heb je geen cyclus (door de pil) dus hoe weet je wat normaal je cyclus is? Je lichaam reageert heel anders zonder pil, het had makkelijker geweest als je aan het eind van de strip was gestopt met de pil dan had je wat meer duidelijkheid gehad nu moet je zeker anderhalf maand - 2 maanden wachten of je cyclys een beetje op gang komt.... Met pil had ik 3 weken normaal en de 4e week mijn ongesteldheid, nu zonder pil wordik pas de 32e dag ongesteld kortom heel anders las MET pil..
hoi hoi, je bent gestopt met de pil en denk dat het wel normaal is want je lichaam is die hormoon gewent en moet nu ontwennen.Ik denkdat je gewoon ff moet afwachten,misschien is het handig om voor jezelf bij te houden wanneer je elke keer je periode hebt. liefs beeby5
Hoi Chaimaa Ik ben zelf ook halverwege de strip met de pil gestopt. En ik kreeg enkele dagen erna bruin bloedverlies. Dat is waarschijnlijk een onttrekkingsbloeding geweest, die je kan krijgen op het moment dat je halverwege de strip de pil staakt. Succes ermee! Marie
he marie, blij dat je dat antwoord geeft. Ik ben 5 pillen voor het eind van de strip gestopt en had 4 dagen erna ook wat bloeding, echt mar anderhalve dag ofzo.. dan was t waarschijnlijk ook een ontrekkingsbloeding..
hoi Est Ja ik weet wel zeker, aangezien ik het hier laatst met mijn dokter over heb gehad. Groetjes en succes!