Zéér licht streepje..!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by DvS, Feb 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Dames,

Een vraagje: Ik heb zojuist getest met Clearblue: Ik zit 4 dagen voor mijn NOD maar ik kon niet wachten en voel iets aan mijn water (meen ik tenminste, je kent het! :p).

Nu zie ik een héél licht streepje in de lengte. Je moet echt goed kijken en draaien in het licht. Ik krijg het helaas niet duidelijk op de foto omdat hij al zo licht is.

Ik heb ook ooit van indroogstreepjes gehoord maar dat kan er dan toch niet zomaar in staan?

Wat denken jullie? + Heeft het zin om morgenvroeg te testen i.v.m. hormoon sterkte of is dat toch nog te vroeg.

Let me know! ;)

2. poeze

poeze Actief lid

Dec 10, 2010
    381
    0
    0
    's ochtends testen had bij mij een dag na mn nod nog niet eens zin. Ik testte 's middags veel beter maar dat is bij iedereen anders. kan je morgen niet overslaan en de dag erna testen??
    p.s ik zou met kruidvat 2v5 testen die zijn erg gevoelig en goed(koop)

3. giraf

giraf Niet meer actief

View attachment 126790

Bij deze mijn testrijtje, de 1e is van 4 dagen voor mijn nod.
    En het 2e streepje was elke dag iets duidelijker te zien.

4. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    @ Poeze: Dat zou misschien wel kunnen maar die test ligt hier nu toch en kan eigenlijk ook niet wachten. ;) Maar ik zal eens kijken hoe de kriebels morgenvroeg staan.

@ Giraf: Bedankt voor je reactie. Die van mij is denk ik nog iets lichter. Ik krijg hem niet op de foto helaas.

5. Ospiri

Ospiri Actief lid

Apr 5, 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee DvS, ik zit in hetzelfde schuitje!
    Zaterdag is mijn NOD en vanmorgen (en vanmiddag :)) een test gedaan, superlicht streepje. Alleen door te turen en te draaien kan je hem zien.
    Zenuwslopend he!

Ik ga proberen te wachten tot zaterdag met opnieuw testen ;)

Ik hoop dat het goed nieuws voor ons is!

Ohja ik had de dipstick van Z&K gebruikt, de K2v5 was spierwit. Jij?

6. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Hoi Ospiri,

Ja, vreselijk is het! Eigenlijk had ik ook gewoon moeten wachten maar ik kon het gewoon niet! Ik had gewoon een gevoel dat ik het moest doen. Het is zo'n mega licht streepje! Andere kant heb ik wel zoiets: Een streep is een streep!

Ik ga morgenvroeg denk ik proberen. Misschien dat het met ochtendurine iets duidelijk is. Zo niet wacht ik tot na mijn NOD. Heb wel wat menstruatiepijn af en toe maar dat had ik in het begin van de zwangerschap van mijn zoontje ook.

Ik heb de Clearblue, die gewone met de streepjes, niet de digitale. Had een 2-pack dus die wordt het morgen ook.

Ik duim voor ons! ;) En andere dames natuurlijk ook, want het is geweldig!!

7. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Vanmorgen toch nog een keer getest maar hij blijft nauwelijks zichtbaar dus ik ga nu een paar dagen wachten want dit is ook niks. Die van gister zie je nu wel wat beter ingedroogd.

Jij nog iets Ospiri?

8. Ospiri

Ospiri Actief lid

Apr 5, 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jammer zeg dat ie vandaag niet beter te zien is!
    Ik heb me ingehouden vanmorgen, hoop het tot zaterdag vol te houden..

Ik heb gisteren geprobeerd de streepjes op de foto te krijgen (normaal en in negatief), ik heb ze bijgevoegd. Zijn echt tuurtestjes ;) Geeft niet als je ze niet ziet hoor! (in het echt is het al lastig)

Maar zou leuk zijn als je wat ziet natuurlijk :)

Oh ik merk dat ze te groot zijn, ik moet het even in 2en doen.

9. Ospiri

Ospiri Actief lid

Apr 5, 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nu de foto in negatief :)

10. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Bij die onderste in kleur zie ik wel iets, zo zijn die van mij dus ook! Zwaar irritant. Denk dat er niks anders op zit dan wachten...

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ TS: ik lees dat je de streepjestesten van CB hebt... Zijn dat toevallig die rottige Plus-testen? (Waar dus een +-je in het scherm moet verschijnen?) Daarbij moet de verticale teststreep even breed zijn als de verticale controlestreep.
    Er schijnen bij deze testen nogal vaak een pennestreepje te verschijnen en dat is dan in de meeste gevallen helaas negatief.

Ik zou als ik jou was gewoon de goedkoopste testjes van de Kruidvat kopen. Die zijn betrouwbaar en goed af te lezen.

12. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ja, dat is 'm. Maar ik vind het vreemd dat is hier zoveel lees over slechte testen. Die dingen liggen natuurlijk niet voor niets in de winkel. Niet negatief bedoeld tegen jou, maar ze zullen heus geen verleidende testen in de handel brengen.

De verticale van gister is vandaag even breed, wel licht. Nu die van vanmorgen niks te zien, maar vanmorgen heel licht. Ik wacht gewoon af, dat is de enige manier om erachter te komen en dan ga ik na het weekend de Kruidvat test wel doen. ;)

13. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    juist wel.. want het is bog business..
    Als wij denken wat te zien kopen we er nog 1 en nog 1 en nog 1..
    Man die handewl kan alleen al bestaan door ons hier op zp;)
    Ze zullen niet bewust fouttesten in de markt brengen.. Ik hoop nml dat daar nog wel een ethische commisie voor is, maar de vroegtesten enz die snel op iets reageren....
    Pure commercie
    (zei ze terwijl ze vrolijk door bleef kopen)

14. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Wat een oplichterij is het dan eigenlijk ook! Ik vind dat geen dingen waar "fouten" in horen te zitten. Maar inderdaad, we blijven toch kopen. Ik doe echt na het weekend nu! En dan ook 1 van de Kruidvat. Mocht het nog nodig zijn trouwens. Misschien wacht ik nog wel iets langer. Ben uitgegaan van 28 dagen maar kan goed langer zijn.

15. januari2010

januari2010 Niet meer actief

*breek even in*

Zie op de onderste foto echt wel een streepje!! :D

* breekt weer uit*

16. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

Sep 12, 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    @Ospiri: ik zie em ook hoor :D

Iedereen hier succes met afwachten!

17. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Ospiri..Op de onderste zie ik wel iets...
    Succes

18. Ospiri

Ospiri Actief lid

Apr 5, 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx voor de reacties, ben blij dat jullie ook iets zien!:D

Alleen vanmorgen weer een test gedaan en daar zie ik weer niks op :(
    Snap er weinig meer van. Heb het idee dat dat vage streepje altijd te zien kan zijn. Anders had het nu al duidelijker moeten zijn toch?
    Want bereken ik mijn NOD wel goed? Ik had op 22 januari een positieve ovutest, maar als je ei laat springt is je NOD ook later toch? Dus dan test ik misschien te vroeg?

Ik heb vandaag wel wat krampen dus ben benieuwd of ik nu toch binnenkort ongesteld word. Op zich hadden we ook weinig kans deze maand hoor, kon pas 2 dagen na de positieve ovutest klussen..

Als ik niet ongi wordt ga ik zondag weer testen!

DvS, jij maandag testen dus? Spannend hoor!!

19. poeze

poeze Actief lid

Dec 10, 2010
    381
    0
    0
    Ik testte 's morgens ook bijna onzichtbaar 1 dag na mn NOD en 's middags veel duidelijker...

20. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Ik heb niet alle reacties gelezen, dus sorrie als ik mogelijk herhaal wat anderen al gezegd hebben.

De CB+testen zijn bagger. Ik heb veel van dat soort testen gehad. Ik elke keer voorzichtig blij maar was helemaal niet zwanger. Deze testen geven volgens mij altijd een (erg) vaag streepje.
    Hopelijk kan je snel aan een ander testje komen. CB+ is duur en prut!
    Ik duim voor je.

Share This Page