Hoi allemaal, Het onderwerp zegt het al; ik zit met een brandende vraag over indrooglijntjes! Jaren lang heb ik een erg onregelmatige cyclus gehad, maar deze leek zich wat gestabiliseerd te hebben (de laatste 3 maanden 21-23-26). Omdat het me redelijk onmogelijk leek te voorspellen wanneer ik ongi zou worden, heb ik een tijd geleden een appje geïnstalleerd, en het klopte iedere keer weer. Volgens dat appje had ik 18/08 ongesteld moeten worden. Maar da's tot op dit moment nog niet gebeurd. Dus ben ik aan het testen geslagen! De testen blijven echter negatief... binnen de afleestijd dan toch. Op elke test die ik tot hiertoe gedaan heb (3x action, 2x KV) verscheen na afleestijd wel steeds een licht 2e streepje (soms na 15min, dan weer na enkele uren) En ik weet niet wat ik daarmee moet. Hebben alle tests een indrooglijntje? Ook KV? Kan het toeval zijn? Of.. is er ergens toch een kansje dat er iets aan het groeien is? De onzekerheid begint stilletjes aan te wegen; geen ongi, maar ook geen positieve test.. Ik heb mezelf alvast voorgenomen om, indien het zo blijft, volgende maandag bloed te laten prikken, maar ik vond het toch het vragen waard
KV heeft de laatste tijd helaas wel indrooglijntjes. Weet je ook wanneer je je eisprong hebt gehad? Anders een CB Digitaal met wekenindicator doen. Je zit al na je NOD, dus die kun je prima doen nu.
Dank je voor je reactie, Be Happy Zucht, lastig, die indrooglijntjes.. Maar zoals je zegt is een digitale dan wel een goed idee! Had ik zelf nog niet aan gedacht Wat ik me dan wel nog afvraag; zou die effectief positief kunnen uitslaan als het ook daadwerkelijk positief is? Aangezien geen enkele andere test dat tot nu toe gedaan heeft? (Is allemaal nog wat nieuw voor me; bij mijn vorige zwangerschap heb ik nooit moeten testen, ik kwam er pas na 6 maanden achter ) Ik ga het alleszins proberen.. Lijkt me geen kwaad te kunnen Volgens appje zou mijn eisprong op 5/8 geweest zijn...
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je eisprong later is geweest! Dan komt je menstruatie ook later.. Er kan altijd een uitschieter tussen zitten in je cyclus! En wat betreft de CB , die zou ik nog niet doen! Als de andere testen een lichte 2e streep geven zou ik daar eerst nog even mee wachten tot dat die strepen donkerder worden. Dan zou je een CB kunnen doen! Vaak hebben die ook meer HCG nodig. Zou erg zonde zijn als er niet zwanger op komt te staan, terwijl je dat misschien wel bent.. Als het niet zo is, is het nog zonde voor het geld! Als je zwanger bent moeten de 2e strepen op de andere testen ook wel donkerder worden Succes ermee! Is je eisprong gebaseerd op de kortste of langste cyclus?
Heb je een foto van je testen? Misschien is idd je cyclus nu wat langer. Als die normaal ook wat schommelt. Ik gebruik zelf ook action testen en die geven omo wit als er niks is dus ook geen indroog lijntje. Toen ik wachte op mijn menstruatie na verwijderen spiraaltje paar x getest waar een licht streepje ontstond eerst na de 10 min daarna er voor. Helaas geen knaller geworden want werd heeeel heftig ongesteld vermoedelijk (zei huisarts) dat ik heel pril zwanger was maar niet goed is gegaan. Dus een licht streepje (indroog) kan welzeker een zwangerschap betekenen. Als ik jou was zou ik gewoon over paar dagen testen. En je zelf vooral niet gek laten maken! Ik duim voor je
Ik zou zeggen, probeer de ovulatietesten van Sensitest eens, die hebben bij mij super goed geholpen, heb ze de laatste 4 ronde's gedaan en was de 4de ronde zwanger terwijl ik daarvoor 11 ronde's heb liggen klooien! Als ik een knaller had, was ik stipt 2 weken daarna ongesteld en klopte echt altijd als een bus. Kan je tenminste met 99% zekerheid zeggen dat je klust als je ook echt de eisprong hebt gehad.
Ik zou in jouw geval niet vertrouwen op een appje om me mijn eisprong te vertellen. Ik zou ovulatietesten gaan doen. Succes!