hoe kan het?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wimjo, 3 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Ik heb op 24-7 een hele duidelijke positieve test gedaan.
    Nu kwam vandaag de vrouw van mvm en haar test was maar heel licht positief. Heb ik gelijk een kv test gedaan en deze was ook maar heeeeeellll lcht. terwijl die op 24-7 heel donker was.
    Hoe kan dit? Zou t mis gaan??
    iemand ervaring??:(

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Wat raar....kan niet zeggen dat dit heeeeel positief klinkt...maar meid, wellicht heb je morgen ochtend weer een knalpositieve test!Ik hoop het voor je!

x

3. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    welke test van kruidvat heb je gedaan ?

x manuela

4. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    de 2 voor 5 euro

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    meid hopelijk is die morgen wel knallend .heb je de vorige sóchtends gedaan?

6. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    nee die heb ik s avonds nog gedaan.
    daarom ik vind t zo spannend. snik snik
    heb geen bloed verlies of krampen.

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    meid ik hoop avn harte dat hij morgen weer kanlt.
    liefs

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Het zegt mij niks.

Eerlijk gezegd durf ik ook niet meer te testen. Bang voor zulke testen, en daardoor mijzelf heel veel zorgen geef, misschien voor niks.

Ik hoop dat je morgen weer een knalpositieve test hebt!!

9. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    ik ben ook zo onzeker.
    kan elk moment wel huilen en ben chagerijnig.
    Morgen ga ik vk nog eens bellen hoe dat kan en of ik me zorgen moet maken. Misschien mag ik wel eerder komen voor een echo.
    heb nu 24-8 pas mijn in-take

10. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    hoi hoi

bij mij gaven de kv testen niet zwanger aan! terwijl ik inmiddels al 13 weken op weg was... bij mijn vorige zwangerschap precies hetzelfde dus ik vertrouw die 2 voor 5 euro zowiezo niet ik raad je de clear blue aan met weken indicator die geven het echt het beste aan!
    maar ik zou me niet te druk maken hoor! bij mvm had ik ook een heeel dun streepje terwijl ik ondertussen al 13 weken zwanger was

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    #11 Gwenolyn, 3 aug 2009
    Laatst bewerkt: 3 aug 2009
    Ik heb ergens gelezen tot hoelang je kunt testen.
    Ga even op zoek.

* Edit gevonden, tot week 10:

Bron: tipswerkendeouders
    Citaat:

Jijzelf bij 10 weken zwangerschap
    Wanneer je last hebt van licht bloedverlies en de bloeding stopt vanzelf weer, is er over het algemeen dus geen reden tot ongerustheid. Je kunt helaas niet met een zwangerschapstest controleren of je zwangerschap nog intact is

12. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    dat is lief van je.

13. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Dat die test van mvm soms gek uitvalt heb ik al eens vaker gelezen, nu je het ook nog zegt denk ik ohh gelukkig. Het was echt een heeeel dun streepje. Die vrouw deed ook zo raar daarna.

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vanavond weinig drinken, en morgen nog een keer testen. Is het morgen nog dezelfde dikten, dan even je verloskundige bellen.

15. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Maar ik ben pas 5 weken. Zoe toch nog moeten kunnen dan??

16. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Hoi,

Helaas heb ik een minder goede ervaring, toch wil ik hem met je delen. Vorig jaar, 10 september had ik een super positieve zwangerschapstest. 5 dagen later was de streep nog wel aanwezig maar echt licht. Helaas is 2 dagen later mijn miskraam ingetreden.
    Ik had daarvoor ook geen last van krampen of bloedverlies.

Het kan ook goed gaan hoor. Mvm vertelde aan mij dat sommige vrouwen weinig hcg uitplassen omdat die vrouwen zelf alles "nodig hebben" voor hun zwangerschap. Ik hoop voor jou dat dit ook het geval is. Ik vond alleen dat ik mijn ervaring ook met je moest delen, hoe verdrietig ook.

En ook ik raad de CB met indicator aan. Die zou bij jou nu 2-3 weken aan moeten geven. Wanneer deze 1-2 weken aangeeft dan zal ik het een paar dagen later nog een keer proberen. Hij moet dan namelijk gaan stijgen.
    Deze test is heel gevoelig, al 4 dagen voor NOD. Ik heb er zelf 3 dagen voor NOD positief mee getest. Niet die zonder indicator nemen hoor, die heeft veel meer hcg hormoon nodig. Nog meer dan de reguliere testen.

Ik wens je veel sterkte en succes. Hopelijk heb je morgen weer een onwijs mooie test in handen.

Liefs,

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @Wimjo: Lijkt mij van wel.
    Had je veel gedronken voordat je testen?

18. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    bedankt voor je verhaal pascale.

Ik ben echt bang dat het niet goed gaat, omdat een zelfde merk test nu heeeeellll licht is en eerder heel donker.( weken geleden)
    Zoveel zal t uitmaken met drinken denk ik.
    zou de vk al iets kunnen zien op een echo?

19. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    ja aardig wat voor mij doen.
    Een flink glas water 2 koffie en 2 bekers yogurt drink

20. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Drinken heeft wel enige invloed maar niet zo ontzettend veel dat je een onwijs verschil in kleur krijgt.

Ik zou ook om een spoedecho vragen.
    Vanaf 5 weken kunnen ze wel al wat zien, al hoeft het niet altijd. Als je geluk hebt dan kunnen ze het vruchtzakje of de zogenaamde zwangerschapsring zien. Deze ring wordt ook al vaak gezien met 4 weken. Of het vruchtje gezien wordt is nog de vraag.

Wel kun je een bloedtest vragen, heb ik ook gedaan met mijn 3e! miskraam. Twee dagen later weer een bloedtest af laten nemen. Je hebt minimaal 2 bloedtesten (liever nog meer) nodig om de stijging hcg in je bloed te bepalen. Ook helaas is dit geen garantie.
    Mijn hcg verdubbelde van 117 naar 439 in 2 dagen. Een week later weer een bloedtest en zakte toen weer naar 79.
    Vandaar, liever meer dan 2x. Je huisarts kan je een verwijsbrief geven, doen ze echt niet moeilijk over. En vragen dat je de volgende dag de uitslag wil hebben!

Deel Deze Pagina