Bloed?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo,

Had dus de 15e mn eisprong, volgens de ovulatietest en heb vandaag ineens roze bloed... Niet echt roze maar ook niet echt rood....

Zou dit toch een innesteling kunnen zijn? Of ben ik 4 dagen te vroeg ongesteld geworden??

(maar dat kan toch helemaal niet? Ik zal toch geen miskraam hebben gehad... Werkelijk, ik weet niet wat ik moet doen....

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik denk dat het je ongi is
    Je kan een test doen, maar ik denk dat dat zonde is
    van je geld
    Een miskraam zou kunnen, maar is in hele vroege stadium
    en zien wij dat als ongi worden...
    Succes en sterkte meis..

Ik heb hele goedkope testen thuis liggen en dan kan je nog wel eens een testje wagen. ;)

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    je cyclus kan erg verschillend zijn iedere maand zonder pil en het is dus heel goed mogelijk dat je 4 dagen eerder ongi wordt dan 'normaal' een miskraam hoef je echt niet meteen aan te denken, of het moet zijn dat je hele erg buikpijn/krampen hebt en heel veel bloed en dat is niet het geval als je het hebt over roze bloed.

volgende ronde meer geluk meid!!

4. Niet meer actief

nou, na die ene keer helemaal niks meer.... (ik hoop maar gewoon weer vrolijk verder)

Maar als ik alle shit op internet lees, zeggen ze dat je precies 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt....
    Dus vind ik 9 a 10 dagen zo gek???

Ach ja, we zien het wel, heel erg bedankt voor jullie reacties...

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nope het ongesteld worden na je eisprong kan van 10 t/m 16 dagen laten gebeuren!

6. Niet meer actief

Maar dan klopt de theorie dat je 14 dagen voor je menstruatie je eisprong hebt ook niet....

Dus doe ik het gebaseerd op de nieuwe feiten al maanden verkeerd....

(er gaat een wereld voor me open! :) )

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Als het bloeden na die ene keer weer helemaal gestopt is, bestaat er wel een kans dat het een innesteling was :D

Ik duim voor je!

8. Niet meer actief

Nee, het is echt bij die ene keer gebleven en t was niet rood... haha, we gaan weer vrolijk verder met hopen.

Op naar donderdag....

Deel Deze Pagina