hebben jullie dat ook???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jongemoeder, 13 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemoeder

28 jun 2006
    80
    0
    0
    adm. medewerkster
    flevoland
    Hallo, ik heb een vraagje ik ben nu nog maar heel pril zwanger maar de symptomen zijn er....
    Ik moet overdag en nu ook 's nachts heeeeeeeel vaak plassen, overdag loop ik de hele dag met een misselijk gevoel in mijn lijf rond (heb nog niet gekotst) en last van bandenpijn onderin mijn buik.
    Van mijn borsten heb ik niet veel last, alleen dat mijn tepels echt groter worden en ietst gevoelig zijn.
    Hebben jullie hier nou ook last van of hebben jullie weer andere dingen??

Groetjes van mij..... ;)

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hoi,
    ik hoef tot nu toe eigenlijk alleen maar veel meer te plassen (heel veel meer!)
    En afgelopen week had ik opeens mega gevoelige tepels :confused: , maar dat zakt nu weer wat af gelukkig.

En ik ben wat emotioneler en eerder geirriteerd :rolleyes:
    Valt allemaal best mee dus :)

Balen dat e zo misselijk bent! ik heb het heel soms, maar dan moet ik gewoon even iets kleins eten en het is over.

3. jongemoeder

28 jun 2006
    80
    0
    0
    adm. medewerkster
    flevoland
    Ja dat plassen is echt niet normaal meer, zo vaak ga ik nooit!! Ik hou me hart vast voor als alles goed gaat en ik op het eind ben dan is die druk nog groter volgens mij.
    Die gevoelige tepels worden nu ook minder bij mij , maar ze worden wel groter ik zie ze met de dag groeien!!
    En dat misselijke gevoel gaat nog wel zolang ik maar niet overgeven moet dat vind ik erg.... maar ik probeer er tegen te eten dan gaat het wel.
    Wat leuk trouwens dat we een beetje gelijk op gaan in de zwangerschap. :D

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    hahaha! ja ik heb ook het idee dat ik straks na elk slokje drinken moet rennen!
    Mijn borsten zijn wel steviger :D en ik heb al een buikje....
    Ja inderdaad leuk dat we gelijk op gaan, al is mijn termijn een schatting....ik had al symtomen voor mijn laatste ongi namelijk, maar zat toen nog aan de pil.
    Ik kan dan ook niet wachten tot het 7 Augustus is en er zekerheid is...
    Duurt nog zoooo lang!

5. jongemoeder

28 jun 2006
    80
    0
    0
    adm. medewerkster
    flevoland
    Ja bij mij begint buikje ook al, aantal broeken zitten al veel te strak, maar ja sommigen zeggen dat je dan helemaal nog geen buikje hebben kan dus ik weet het ook niet meer.
    Ik moet 14 augustus bloed onderzoeken etc. etc en dan die week krijg ik ook echo!! Spannend kan gewoon niet wachten..... dan is het kleine wondertje ook al wat groter en beter te zien op de echo.
    ik ga nu maar weer eens plassen..........hahahahahaha :D

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ja ken het ik pas nog een oude broek (vorige maand gekocht!) en mijn nieuwste broek zit niet lekker bij de buik, de knoopjes zitten strak...
    De buik is geloof ik zo vroeg ook niet van de baby, maar van het groeien van de baarmoeder en verschuiven van de darmen...
    Ik heb van de week mooi wel een passende positiebroek gekocht en dat zit echt stukken fijner rond mijn buik :-D mijn mannetje zegt ook al: sinds je die aan hebt hoor ik je niet klagen!

JA spannend idee he zo'n echo!!
    Ik heb net nog gebeld en geprobeerd een eerder te krijgen...helaas ze gaan ervanuit dat ik dan rond een week of 8 zit en dat er dan duidelijk wat te zien is....al denk ik zelf al zover te zijn maar goed ze gaan uit van laatste menstruatie/ontrekkingsbloeding :(
    Pfff 3,5 week nog :rolleyes: ....Maar misschien ben ik dan wel al 3 mnd en mag iedereen het weten :D :D

Goed idee...plassen

7. elle

elle Actief lid

Hoe zie je dat dan dat je tepels per dag groeien?
    Zie je de kleur veranderen? Of de tepel zelf?

Groetjes!

8. Niet meer actief

Hey,

Vervelend is dat het... s nachts plassen. Wij hebben ook nog geen toilet boven en dan zie je er gewoon tegen aan om eruit te gaan.

Ik was overdag ook behoorlijk misselijk. Heb gemerkt dat het beter gaat als ik regelmatig iets eet. Ik eet nu liga tussendoor. Wel ben ik s morgens misselijk en moet ik helaas ook overgeven. Ben nu ongeveer 3 mnd dus hoop dat het ergste voorbij is.

Hoop dat ook voor jou natuurlijk. Dan kunnen we "echt" genieten...

9. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ooo, heb ik ook allemaal last van.
    Ook snachts moeten plassen.
    2 - 3 je bedje uit naar beneden (heb boven ook geen wc)

Ben ook redelijk misselijk maar zorg erg redelijk goed voor dat mijn maag niet leeg komt te staan.

En ik heb echt nu al een plof buik.

10. jongemoeder

28 jun 2006
    80
    0
    0
    adm. medewerkster
    flevoland
    Ik had van mezelf al niet zulke grote tepels en als ze dan groter worden dan zie je dat echt wel. Ik merk gewoon dat ze groter worden en van vorm veranderen, ze worden wat ronder.

Wat betreft de misselijkheid probeer ik ook vaak tussendoor wat te eten, een sinaasappel of een kiwi o.i.d. Verder heb ik tot nu toe nog alleen maar braakneigingen maar nog niet echt overgegeven.
    en tussen de middag ben ik altijd een uurtje vrij en ik woon dicht bij mijn werk en dan doe ik altijd even een dutje van een 3 kwartier..... ook heel lekker.......ik kan de hele dag wel slapen. Zijn jullie ook zo moe?

11. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Hallo dames,

ik weet het nog goed bij de zwangerschap van mijn jongste zoon. Ik kon na 6 weken zwangerschap al mijn normale broeken niet meer aan hoor dus dat komt wel vaker voor. Ik liep met 3 maanden al in zwangerschap kleding, dat was wel even flink balen. Bij mijn eerste zoon kwam ik 35 kilo aan!!!!! Gelukkig is het er daarna weer af gegaan.
    Plassen ja alles wat erin gaat moet er naar mijn weten er ook direct weer uit. Ik heb er dit keer niet zo heel erg last van maar dat kan uiteraard nog gaan komen.
    Ik wens jullie allen een fijne zwangerschap toe.

Liefs van Jet

Deel Deze Pagina