Hallo dames, Wij gaan eind mei stoppen met de pil om zo rustig aan voor een derde kindje te gaan proberen! Wie gaat ook binnenkort proberen voor een kleintje?? Kom gezellig meekletsen!
hey ik ben sinds vorige week gestopt met de pil, en vandaag de laatste dag van mijn menstruatie geweest. Dus we gaan deze maand voor de eerste ronde...Dit word voor mij het eerste geplande kindje, ik heb er al 2 maar deze waren een verassing zeg maar...Voor mijn vriend is het wel voor het eerst dat ie papa word, dus voor ons nu ontzettend spannend!
Hey wat leuk mama marjon! De eerste die gezellig komt kletsen! Wat spannend dat je vriend voor het eerst papa wordt! Hoe oud zijn je andere kinderen? ik heb er een van 3 jaar en van 20 maanden oud!
Ooo die van jou zijn nog lekker jong! Die van mij zijn 5 en 7 beide van dezelfde vader. Ik zelf ben 34 en me vriend is 26 we zijn nu ruim 3 jaar samen, de kids wonen om de week bij mij en bij mijn ex. Vind het allemaal best wel spannend, best gek als ik me dan bedenk dat ik er al 2 heb hihi