Wel oud bloed 4 dagen/niet onge/wel hoge temperatuur.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sjarlottuh, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb een vraagje:

Ik heb woensdag tot en met zondag oud bloed gehad. Zondag zou ik onge moeten worden dat is niet gebeurd net als vandaag. Mijn temp is nog steeds 36,9. Maar ik heb een negatieve test. Ik voel ook verder helemaal niks. De afgelopen maanden is het telkens netjes gegaan. Wat denken jullie? Kan je ook zomaar een maand niet onge worden? Of zal mijn cyclus langer zijn? Ik heb 2 weken geleden op een zondag wel mijn ei gevoeld...
    Ik hoop dat iemand dit eerder heeft gehad en mij een beetje duidelijkheid kan geven.
    groetjes Charlotte

2. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

Ik heb ongeveer hetzelfde.
    Mijn nod dag was 13 oktober en toen kreeg ik last van donkerbruin (slijm) verlies, tegen het zwarte aan. Dit heeft 2,5 dag geduurd en sindsdien niks meer. Heb ook een negatieve test..
    Ben wel heel erg moe, maar heb het de laatste tijd ook wel heel erg druk gehad, dus dat kan ook de reden zijn!
    Ik hoop dat iemand jou (en mij) duidelijkheid kan geven!

Succes,
    xx Roosje

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja ik denk dat je nu nooit zeker kan weten wat het zou zijn.mischien heb je nog te weinig hormonen en dat je daardoor een negatieve test had,maar je kan ook gewoon deze maand een andere cyclus hebben.
    sorry dat ik geen duidelijkheid kan geven maar ik ga gewoon een beetje alles na ;)

succes

4. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt voor jullie reacties!

Roosje hoeveelste ronde is dit voor jou? Ik vind het echt wel een beetje raar de afgelopen 5 ronde waren mijn cyclussen hetzelfde...

5. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi!

We zijn nu precies een jaar bezig, dus tel maar uit... En jullie?
    Hoe gaat het nu met jou?

Mijn vriendin vertelde vandaag dat zij pas 14 dagen na haar nod positief testte, dus ik blijf stiekem nog een beetje (heel veel) hopen!
    Zaterdag cb-test gedaan en toen kreeg ik eerst een heel vaag kruisje, maar dat trok helaas ook weer vrij snel weg.. Snik snik..
    Volgens mij koop ik de verkeerde testen, die van mij geven nooooit zwanger aan... ;)

Succes meid!

xx Roosje

6. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij gaan nu de 6 ronde in! En helaas bij mij zijn gister avond de duivels doorgebroken... Dan ga ik gewoon voor jou duimen. En dan hoop ik gewoon op de volgende ronde!

7. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hè jammer meid!
    Heel veel sterkte en veel succes in de volgende ronde!

Ik ga er maar gewoon vanuit dat het bij mij een 'vreemde' ongi was, want de test vanmorgen gaf weer neg. aan. Ik stop met testen en wacht mijn volgende ongi eerst maar eens af!

xx Roosje

8. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Hoi, vorige maand heb ik ook alleen maar 'oud bloed' gehad, heel weinig +/- 2 dagen maar. Heb toen zelfs nog een test gedaan, maar niks dus. Deze maand ben ik heel erg heftig ongi geweest, net of alles wat er vorige maand is blijven zitten nu meegekomen is. Denk zelf dat het daarom ook niet gelukt is deze ronde: baarmoeder was gewoon niet mooi schoon....

Succes ermee!

Deel Deze Pagina