Té geduldig misschien?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Teardrop786, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Nou dames..

Zoals mijn banner aangeeft ben ik toch al best wat dagen overtijd.

Laatste tijd hebben we het zo druk gehad, dus we hebben niet echt tijd gehad om te klussen.
    Afgelopen maand is het volgens mij maar een keertje gebeurd en toen hielden we ons er niet echt mee bezig welke dag 't precies was. Als ik uitga van een normale cylus zoals ik die had de maand ervoor (28 dagen), dan hebben we gemeenschap gehad 1 dag voor de eisprong.

Hoe dan ook, ik heb nog geen test gedaan en voel er ook niet zoveel voor. Misschien omdat ik niet echt last heb van ''symptomen''. En ergens denk ik dat het door de drukte in mijn privé sfeer komt dat alles een beetje ''opgehouden'' wordt. Kan toch?

Bovendien voel ik juist sinds m'n NOD alleen maar ongi krampen en steekjes. Alsof ze er echt aan zitten te komen.. en toch gek genoeg heb ik het gevoel dat ik niet ongesteld ga worden.

Heb gewoon zoiets van, rustig afwachten...
    Waar haal ik die geduld vandaan? :rolleyes:

2. Female

Female Niet meer actief

Ongelofelijk zeg. Wat een dosis relaxed gevoel zeg ;) ...
    Maarre... Kun je dan niet even voor ons testen, ik ben nl wel héél nieuwschierig. En bovendien is 10 dagen al best een tijdje hoor!

Succes en ik hoop dat het raak is, let us know soon! :D

3. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Misschien dat ik een testje waag over een paar dagen, want die ongi-achtige krampjes vertrouw ik echt niet hoor! Straks kom en de :evil: :evil: en dan weet ik niet hoe ik 't zal hebben, aan de andere kant.. dat zeg ik al een week.... :oops:

Verder kan ik geen symptomen noemen, want ze lijken allemaal op bijna menstruatie symptomen. Lijkt me dus niet echt betrouwbaar..

Natuurlijk ben ik ook wel nieuwsgierig.. maar toch ook voorzichtig, denk ik. Oké, we zijn dan ook niet erg lang bezig, maar ik hou ervan het hoofd koel te houden ;)

4. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Nou Zeema, ongi gevoel is ook een zwangerschapssymptoom... Heb ik in elk geval 2 weken gehad. Ben je bang dat het tegenvalt als je test, en het negatief is?

5. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik ben ook best geduldig, dat wil zeggen geduldig genoeg om te wachten tot mijn NOD op 16 april. Ik heb me voorgenomen om de dag erna te testen, maar ik weet niet of ik dat volhoud ...

6. totje

totje Lid

21 jan 2007
    47
    0
    0
    nou zeema,

ik heb ook last gehad van die ongie krampjes, maar ben toch echt zwanger hoor en ook wij hebben door drukte maar 2 x geklust afgelopen maand net 3 dagen voor mijn eisprong. Ik zou gewoon ff lekker gaan testen als ik jou was pff 12 dagen, dat hield ik toch niet vol!

succes ermee, laat wat weten
    liefs totje

7. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hallo
    pfff ik moet nu een week wachten voor dat we kunnen testen. ben wel errug misselijk maar dat kan natuurlijk ook een infectie van je darmen zijn zei de huisarts vanochtend.
    :) Kan dus alle kanten nog opgaan!
    sterkte iedereen die ook nog moeten wachten

8. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Zo, ik kon er niet langer omheen.. werd wakker met een mega misselijkheidsgevoel, en ontzettend duizelig. Dat was al de derde keer deze week dat ik me zo duizelig voelde. Ik had al een testje gehaald, en besloot het gewoon te doen...en ik kan er gewoon nog steeds niet bij, meiden...

weldra verscheen er duidelijk, OVER duidelijk een dikke 2e streep!

Ik dacht dat ik bijna flauw viel, over mijn man maar niet te spreken ;)

We beseffen het allebei nog niet echt, denk ik...
    maar zijn ontzettend blij, en zo gelukkig!

Ongelofelijk!

9. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Heb gelijk maar m'n banner veranderd :)

Zo, dus die ongi-achtige krampjes en steekjes hoorden er gewoon bij. Op m'n NOD leek het ÉCHT of m'n menstruatie zou komen. Toen die wegbleef had ik het misschien moeten weten, en zo lang... Tja..

Ik denk dat ik ergens misschien wel voorzichtig was voor een negatief resultaat..

Poeh, verklaart al die rare onrustige nachten, duizeligheid, nergens trek in, jeuk op m'n borsten, en sinds een week sliep ik overdag een uurtje bij...

Oh, en enige darmproblemen :oops:

10. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Gefeliciteerd! Dat is een hele mooie verrassing dan. Ik hoop dat ik deze maand ook zo'n testuitslag mag hebben. Ik denk dat ik in ieder geval niet zoveel geduld zal hebben als jij. Een voordeel is wel dat je ondertussen al wat verder bent zonder dat je daar heel bewust mee bezig was. Elke dag is er weer één op weg naar het vasthouden van je eigen baby.... Geniet lekker van je zwangerschap!

11. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hoi zeema
    wauw da`s leuk nieuws voor jullie
    niet te geloven dat je zo lang heb gewacht om te testen.
    had je trouwens ook al klachten behalve die krampjes voor je nod?
    groetjes & veel geluk
    faith :)

12. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Dank jullie wel!

@ Prima:
    Ik hoop voor je dat je deze maand ook zo'n uitslag mag aflezen! Hoe langer je wacht met testen, hoe duidelijker de uitslag, dat zeker! Maar ik kan me voorstellen dat de ongeduld toeslaat ;)

@ faith and hope:
    Ik kan ook niet geloven (nu ik de uitslag weet) dat ik zo lang gewacht heb! Ik geloofde gewoon niet dat ik zwanger was, denk ik. We hadden niet echt geklust, en 't was zo'n drukke periode ook voor ons beiden.

Andere klachten waren ja, die duizeligheid. Die sloeg al snel toe. Een week voor m'n NOD kwam de eerste duizeligheid. En vermoeidheid. Overige klachtjes volgden daarna.

ZO RAAR om er zo over te schrijven, ik besef het nog steeds niet helemaal.. en op wat voor moment. Alles komt hoe het moet komen, je kan niks forceren. Als het moet gebeuren, gebeurt het. Al doe je het maar één keer! :D

13. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    geniet ervan!
    het blijft een wonder

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi, wat je beschrijft is zooooooooooooo herkenbaar. Ik had ook steeds het gevoel dat ik ongi moest worden. Ben zelfs 1 keer midden in de nacht opgestaan om aleve te slikken, als ik dat bij een ongesteldheid niet op tijd genoeg doe, heb ik nl de hele dag echt ontzettend last. Maar er kwam geen bloed en na 3 dagen toch maar een test gedaan.
    Ik durfde eerst niet, was bang voor (weer) een teleurstelling, maar ik heb hem uiteindelijk toch gedaan en... zwanger. Kan het ook nog niet geloven!
    Voel me het ene moment kiplekker en even later vet buikpijn en hol gevoel in mn maag. En moest vandaag om niks heeeeeeeeel erg huilen.
    Goede zwangerschap gewenst! Groetjes Sanneke

15. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hoi sanneke
    gefeliciteerd
    ben je al aan het idee gewent?

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    sanneke en zeema, hartelijk gefeliciteerd!

17. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Ja inderdaad Sanneke, bij mij komt en gaat 't ook zo'n beetje. Ene moment voel je je on top of the world, en dan plots weer die buikpijn. Heb ook veel last van duizelingen. Die emotional swings komen me ook wel bekend voor nu..

Jij ook een fijne zwangerschap toegewenst!

Deel Deze Pagina