hallo allemaal ik voel sinds een aantal weken steeds tikken in me buik. het is niet de heledag door maar af en toe wel ongeveer 3 keer per dag. het is dan in een ritme en als je je hand op me buik legt voel je het ook aan de buitenkant. het is meestal onderin me buik. is dit de hik wat de baby heeft? of wat is het anders is het erg dat het zo vaak is? hoop dat jullie me kunnen helpen. liefs sabrina
Kan goed hoor! De hik is meestal een tikkend of bonkend gevoel, en dan vooral echt ritmisch. Hier ook meerdere keren per dag de hik De hik is positief, dat wil zeggen dat je kindje zijn middenrif goed ontwikkelt. En als je het echt onderaan voelt ligt hij/zij waarschijnlijk met het hoofdje beneden dan, hier draait ze nog alle kanten maar ik voel dudielijk een verschil of ze met haar poep of hoofd onderaan ligt.
Die kleine van mij heeft ook dagelijks de hik en dat voelt dat inderdaad als getik ook bij mij onderin. Heel grappig vind ik het
Ja dat heb ik ook gevoeld! echt vreemd, ik voel het niet vaak maar als ik het voel weet ik meteen dat het de hik is