ovulatietest gedaan na iui negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sunmaid, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik zit hier op dag 12 dpo en heb gisteravond een ovulatietest gedaan. Ik weet dat het niets hoeft te betekenen maar hij was ontzettend negatief, bijna wit. Nu ben ik wel een beetje mijn hoop kwijt. Dit is IUI nummer 3. Bah, ik weet niet waarom ik het heb gedaan, ja, ik ben nogal ongeduldig. Mijn temp is nog wel hoog maar dat hoeft ook niets te betekenen omdat ik ook wel een ongi werd toen mijn temp nog niet gezakt was. In t begin van de week wat misselijk en pijnen maar nu niets meer. Gek word ik ervan.
    Meer mensen zoiets meegemaakt? En betekent een negatieve ovutest dat je echt niet zwanger bent?

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    nou, weetje..toen ik zwanger was had ik op dag 12 van mijn cyclus een negatieve zw test...ik werd ongi maar het zette niet door..zondag nogmaals getest en toen zwanger!!
    Ovulatietest was toen ook negatief, dus ja het kan zeker wel dat ovu test negatief is..en je misschien wel zwanger bent!
    zou even nog wachte dus en niet de moed opgeven lieverd

3. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    bedankt voor je lieve reactie, het is gewoon afwachten maar weer.
    Ik hou je op de hoogte!

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wat ik dus echt niet snap is dat je een ovulatietest doet...als je wilt weten of je zwanger bent doe je toch een zwangerschapstest? daar zijn ze voor. Een ovulatietest doe je om te kijken of je eisprong eraan komt. Dat die dus negatief is zegt helemaal niks!

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mijn ovu testen werden pas positief toen de zwangerschapstesten al een hele duidelijke streep lieten zien. Dus het zegt nog niets. Gewoon even een zwangerschapstestje doen!

Deel Deze Pagina